Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
Igår, 17:10
Medlem
Bassplays avatar
Sdr tycker jag bara det knns p internet men i verkliga livet finns de alla mjliga sorters tjejer.
Citera
Igår, 17:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Graden av entitlement man lider av nr man blir arg p sin generella omgivning fr att de inte ser ut och r precis som man vill ha dem, den gr inte av fr hackor.
Citera
Igår, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vackrast? Balkankvinnor. stasiater. Bda r vldigt feminina. Bubblare p listan r turkiskor och persiskor. Ofta grnslst vackra med korpsvart hr och samma hudton som svenskor fr under sommaren. Mrkbruna gon. Inte sndertatuerat skinn. Det r ofta riktiga head-turners.

Svenska (och norska) kvinnor r de vackraste i vrlden! Men de vet ocks om det.
Citera
Igår, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
alla brudar i Sverige

Citat:
Knns som

Citat:
Det r de hr tre kategorierna som utgr 99% av alla kvinnor under 35

Citat:
Knns som

Du r en i raden av alla hjon som faller in i sina knslobaserade argument om saker och ting. Din egen post frklarar att du mycket vl vet att dessa tre arketyper inte alls utgr "99%" av den kvinnliga befolkningen i det ldersspannet som du skriver i och med ditt "knns som".

S det som d terstr att diskutera en lsning p r hur du ska lsa att det KNNS s fr dig. S tja, prata ut om dina knslor med en vn? Besk en terapeut?
Citera
Igår, 17:58
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Vackrast? Balkankvinnor. stasiater. Bda r vldigt feminina. Bubblare p listan r turkiskor och persiskor. Ofta grnslst vackra med korpsvart hr och samma hudton som svenskor fr under sommaren. Mrkbruna gon. Inte sndertatuerat skinn. Det r ofta riktiga head-turners.

Jag hller med. Fint folk alltihop.

Som straight tycker jag dock det r lite konstigt att du liksom r krsen? Du knns som en person som om vi skulle g p en buff skulle sga saker som "Nej, jag gillar inte fisk" eller "Usch, hatar persilja". Vilket i min bok r jvligt jagsvagt. Men attraktivitet r ju subjektivt s om du verkligen inte gillar vissa hudtoner s r de vll din grejj men jag tycker de lter weird och helt rligt lite.. gay.
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Partybrudarna d?
r vl ungefr samma som instagramluder fr dom ligger med allt och alla.

Kommer aldrig frst hur man kan bete sig s som tjej.
Citera
Idag, 07:33
Medlem
Blaskas avatar
Trist att du inte fr ligga. Det r ltt att klandra ngon annan n sig sjlv fr sitt misslyckande. Nr du brjar blicka int kan du utvecklas och vxa upp. Det finns lika stor skillnad p brudar som det finns p mn. Jag lskar brudar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in