Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
Igår, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pineappledude123
Den är snygg!

standard
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Stick
Citera
Igår, 22:58
Medlem
exoticspices avatar
Jaha....
Citera
Igår, 22:58
Medlem
"Tack det där behövde jag" sa exet och suckade självgott. Som om det var en tjänst som utfördes. Han förstod inte alls problemet med frasen, själv tyckte han att han var gentleman ut i fingerspetsarna. Och eftersom han tyckte det, så var det så, och inget annat hade betydelse.

Nu visade det sig förvisso att det var exakt och precis så han såg på sex, dvs som en tjänst. Han verkar ha lärt sig det här på Flashback för övrigt.

Själv tycker jag att en ordentlig intellektuell diskussion i något filosofiskt eller vetenskapligt ämne är på sin plats efter fysiska övningar. Det fördjupar relationen och är oerhört sexigt. Med någon som klarar det, givetvis, alla är inte på den våglängden.

Citera
Igår, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luddtussen
"Tack det där behövde jag" sa exet och suckade självgott. Som om det var en tjänst som utfördes. Han förstod inte alls problemet med frasen, själv tyckte han att han var gentleman ut i fingerspetsarna. Och eftersom han tyckte det, så var det så, och inget annat hade betydelse.

Nu visade det sig förvisso att det var exakt och precis så han såg på sex, dvs som en tjänst. Han verkar ha lärt sig det här på Flashback för övrigt.

Själv tycker jag att en ordentlig intellektuell diskussion i något filosofiskt eller vetenskapligt ämne är på sin plats efter fysiska övningar. Det fördjupar relationen och är oerhört sexigt. Med någon som klarar det, givetvis, alla är inte på den våglängden.

Efteråt vill man bara tvätta sig, försvinna och kanske bikta sig
Citera
Idag, 00:07
Medlem
Säger ingenting utan somnar direkt så det blir per automatik knäpptyst förutom lite snarkljud o sånt...
Citera
Idag, 00:41
Medlem
biljardballes avatar
"Säg inget till mamma och pappa!"
Citera
Idag, 01:24
Medlem
"Det var det sämsta jag varit med om"
Citera
Idag, 01:26
Medlem
SamuraiBennys avatar
"Har ni kanske tid att ta emot Jesu ord?"

"Fyfan va gött, när jag kom kändes det som att smärtan från HIVet var som bortblåst!"
Citera
Idag, 08:03
Medlem
Svavelbryggas avatar
Tack det var skönt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto