2024-12-04, 11:16
Medlem
Hej! Jag och en vn sitter och diskuterar hur mycket en prostituerad egentligen kan kosta? Hur dyrt kan det vara och vad fr man pengarna? Hur lnge betalar man fr? Aa jag vet inte, allt ni kan bertta om hur det r att kpa sex?
Citera
2024-12-04, 11:33
Medlem
Johan_08s avatar
Om du gr in p www.rosasidan.ws > Personal Ads > Exempelvis Stockholm

Hr kan du vraka o vlja
Citera
2024-12-04, 11:58
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcademicVictim
Hej! Jag och en vn sitter och diskuterar hur mycket en prostituerad egentligen kan kosta? Hur dyrt kan det vara och vad fr man pengarna? Hur lnge betalar man fr? Aa jag vet inte, allt ni kan bertta om hur det r att kpa sex?
Enkelt uttryckt styrs priset av tillgng och efterfrgan. Sedan finns det naturligtvis andra saker som ocks spelar roll. Om den prostituerade har hungriga barn som mste frsrjas kan priset sjunka ju mer desperat hon r att f in pengar. Samma sak om hon r drogberoende och abstinensen r svr. En tjej med inarbetat klientel av rika och kndisar r naturligtvis dyrare eftersom hon kan ta bra betalt och lgga undan kapital. Hon r s att sga inte lika knslig fr upp och nedgngar i kundunderlaget och kan ofta vlja kunder.

S att frga vad det kostar r lite som att frga hur lngt ett snre r eller hur fort en bil gr. Det r helt enkelt olika. Vill du komma undan billigt ska du satsa p den som r mest utsatt och sitter lngst ner i skiten. Grna en ensamstende smbarnsmamma med missbruk, som suger av dig i princip fr att f ngot varmt i magen.

Lycka till med ditt sexkp!
Citera
2024-12-04, 12:56
Medlem
Utan erfarenhet skulle jag tippa p allt mellan 500-20.000 beroende p horan.
Citera
2024-12-04, 13:09
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcademicVictim

I Sverige kan det bli riktigt jvligt dyrt och tom fngelsestraff p kpet, Men utomlands dr det r lagligt finns det rimliga priser.
Citera
2024-12-04, 17:40
Medlem
ICA-muppens avatar
Standardpris gatuluder runt om i EU 50
Citera
2024-12-04, 17:46
Avstngd
Galejans avatar
I Sverige r horor ganska dyra och kvaliteten r dessutom ganska medioker. Scrollar man runt lite p RosaSidan s ser man snart att en fet svensk fyrtiorig krring inte backar fr att ta tv-tre tusen fr en halvtimme av juckande i flsket. Det r det naturligtvis inte vrt. ker man ver bron eller vidare ner i Tyskland gr det att f en vettig tmning fr en femhundring eller s.

Som p de flesta andra omrden r Sverige dyrt och dligt.
Citera
2024-12-04, 19:35
Avstngd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ICA-muppen
Standardpris gatuluder runt om i EU 50
Inte i Vsteuropa, ditt jvla mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto