Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 12:42
Medlem
Hej!
Jag behöver hjälp. Jag har beställt ett paket via PostNord och hela dagen igår stod det i postnords app att den skulle komma under dagen igår. Det gjorde det inte, och nu står det att leveransdatumet är okänt. Vad betyder detta? När kommer mitt paket komma? Vad kan ha hänt?
Citera
Igår, 12:49
Medlem
Säkert bara någon störning under transporten, det uppdateras säkerligen när den nått rätt terminal.
Citera
Igår, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskotte2
Hej!
Jag behöver hjälp. Jag har beställt ett paket via PostNord och hela dagen igår stod det i postnords app att den skulle komma under dagen igår. Det gjorde det inte, och nu står det att leveransdatumet är okänt. Vad betyder detta? När kommer mitt paket komma? Vad kan ha hänt?

Det är december månad så posten har en del att göra så du behöver nog inte oroa dig om det nu inte är knark du beställt vill säga för då är väl risken att försändelsen du väntar på fastnat hos farbror blå, de håller väl fortfarande på med utökad kontroll av misstänkta drogförsändelser inom landets gränser?
Citera
Igår, 13:51
Medlem
Antigen tekniskt strul, eller stulet (borttappat paket). Har du beställt till ombud så kan det löna sig att ta en promenad och fråga om de fått ditt paket, har jag gjort flera gånger men räkna med att visa ID kort.
Citera
Igår, 14:31
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Säkert bara något fel i sorteringen. Blir en eller två dagar försenat.
Citera
Igår, 14:44
Medlem
Citat:
Hej!

kommer till ombud nästkommande vardag.
Citera
Igår, 14:50
Medlem
tomatlarss avatar
det kan ju ha blivit fel sorterat och hamnat vid fel terminal sådant som hender särskilt den här tiden på året du får nog vänta någon dag till.
Citera
Igår, 15:51
Medlem
Citat:
Hej!

Troligtvis har din identitet blivit kapad och någon har skickat ladd i ditt namn till dig och paketet har fastnat i Tullen.
Kan du inte bevisa att det inte är du som beställt är det bara att se fram emot 5-10 år som aktivt fritidsforskande och blivande brud till kåkens kung.
Citera
Igår, 21:45
Medlem
pn222jws avatar
EMAILA och fråga PostNord -
kundservice.privat.se@postnord.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem