• 6
  • 7
2025-01-24, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hller med, det finns mer sannolika stllen och tex dyka ned i virushistorien och se vad som skett dr innan.

S vad r det end du vill diskutera?
Fr vi har ven faststllt att rapporten sger annat n sammanstllningens pstende vl?
Jag vill nog egentligen bara att folk ska lra sig att upptcka en psyop nr dom utstts fr en sdan.

Jag tror och hoppas att den frdigheten skulle gynna mnskligheten men jag r kanske bara naiv.
Citera
2025-01-25, 12:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag vill nog egentligen bara att folk ska lra sig att upptcka en psyop nr dom utstts fr en sdan.

Jag tror och hoppas att den frdigheten skulle gynna mnskligheten men jag r kanske bara naiv.
Om man fr all information och om man sker p rtt stlle, som tex denna rapport.
S vet man de olika varianterna smittan kan kommit frn och den mest sannolika stllet.
Och de tr ju den raka motsatsen till psyop, dock finns ju det konspirationer som frsker detta.
Men dom struntar du vl i hoppas jag, och kommer till sidan av saklighet och fakta istllet fr vad du inbillar dig andra vill du ska tro.

Fr rapporten sger vi har ett par som r mjliga, psyop r mer sammanstllningen som frsker pst saker som inte rapporten ens sger.
S du fr vackert frklara dig nu, fr nu verkar du inte ens vara p samma sida jordklotet med den faktiska rapporten som berttar vilka mjligheter som finns, och sen att det r sammanstllningen som r din psyop.
Citera
2025-01-25, 13:05
Medlem
Citat:
Om man fr all information och om man sker p rtt stlle, som tex denna rapport.
S vet man de olika varianterna smittan kan kommit frn och den mest sannolika stllet.
Och de tr ju den raka motsatsen till psyop, dock finns ju det konspirationer som frsker detta.
Men dom struntar du vl i hoppas jag, och kommer till sidan av saklighet och fakta istllet fr vad du inbillar dig andra vill du ska tro.

Fr rapporten sger vi har ett par som r mjliga, psyop r mer sammanstllningen som frsker pst saker som inte rapporten ens sger.
S du fr vackert frklara dig nu, fr nu verkar du inte ens vara p samma sida jordklotet med den faktiska rapporten som berttar vilka mjligheter som finns, och sen att det r sammanstllningen som r din psyop.
Allt jag sger om saken r att det var mycket mrkligt av media vrlden ver att visa bilder p gigantiska virus samt rkneverk ver antalet dda som snurrade p.

Detta hller experter som Mattias Desmet (och t ex psyop-utbildaren jag lnkade till) med om.

Du fr tolka det precis som du vill.
Citera
2025-01-25, 13:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Allt jag sger om saken r att det var mycket mrkligt av media vrlden ver att visa bilder p gigantiska virus samt rkneverk ver antalet dda som snurrade p.

Detta hller experter som Mattias Desmet (och t ex psyop-utbildaren jag lnkade till) med om.

Det r s viruset sg ut, vi fr samma p Marburg, Ebola, Malaria och andra virus.
Hur kan du missat det, detta r inget nytt alls och vad som skulle vara psyop r det precis ingen som fattar.
Du fr rycka ur dig ur din konspiration, d det inte finns ngot std fr den.

Och tittar man p pandemihistorien s ser vi samma skeenden dr som nu.
Det r liksom s hr det fungerar.

Rapporten r vad den r, och sammanfattningen r en lgn.
Jag vljer att inte tolka, utan saklighet och fakta istllet, du br testa detta.
Och fakta r att man kommit bra mycket lngre med vtmarknaden n vad man kommit med labbet och man funnit djur lngre och lngre ifrn zoonosen som har samma virus(Fast givetvis annan mutation innan zoonosen.)

Jag lider med dig att du frsker inbilla dig saker som inte finns, och frsker gra helt normala bilder till psyop och nr vi ftt dessa bilder p en massa mer farliga virus innan.
Och en intelligent mnniska frstr vad de ser, och de som r inte s intelligenta de kunde ju flja FHI rd som visade sig vara i vrldsklass.
Citera
2025-01-25, 13:49
Medlem
Citat:
Det r s viruset sg ut, vi fr samma p Marburg, Ebola, Malaria och andra virus.
Hur kan du missat det, detta r inget nytt alls och vad som skulle vara psyop r det precis ingen som fattar.
Du fr rycka ur dig ur din konspiration, d det inte finns ngot std fr den.

Och tittar man p pandemihistorien s ser vi samma skeenden dr som nu.
Det r liksom s hr det fungerar.

Rapporten r vad den r, och sammanfattningen r en lgn.
Jag vljer att inte tolka, utan saklighet och fakta istllet, du br testa detta.
Och fakta r att man kommit bra mycket lngre med vtmarknaden n vad man kommit med labbet och man funnit djur lngre och lngre ifrn zoonosen som har samma virus(Fast givetvis annan mutation innan zoonosen.)

Jag lider med dig att du frsker inbilla dig saker som inte finns, och frsker gra helt normala bilder till psyop och nr vi ftt dessa bilder p en massa mer farliga virus innan.
Och en intelligent mnniska frstr vad de ser, och de som r inte s intelligenta de kunde ju flja FHI rd som visade sig vara i vrldsklass.
Du kommer aldrig frst nnting om detta frens du tittar p videon jag lnkade.
Eller valfri intervju med Mattias Desmet.
Citera
2025-01-25, 13:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du kommer aldrig frst nnting om detta frens du tittar p videon jag lnkade.
Eller valfri intervju med Mattias Desmet.
Vi str hr dock nd med att inget du drar upp r ngot konstigt alls.
Att du r lttlurad, hur hjlper det dig i diskussionen om rapporten terger lget korrekt och sammanfattningen gr inte.
Annars finns det ett konspirationsforum du kan bege dig till som vlkomnar dina fantasier med gldje.

Vi andra krasst inser som varit med lite grann, att detta r bara saklighet och fakta.(Du vet motsatsen till psyop.)
Citera
2025-01-25, 14:04
Medlem
Citat:
Vi str hr dock nd med att inget du drar upp r ngot konstigt alls.
Att du r lttlurad, hur hjlper det dig i diskussionen om rapporten terger lget korrekt och sammanfattningen gr inte.
Annars finns det ett konspirationsforum du kan bege dig till som vlkomnar dina fantasier med gldje.

Vi andra krasst inser som varit med lite grann, att detta r bara saklighet och fakta.(Du vet motsatsen till psyop.)
Du har skert rtt.
Citera
Idag, 09:46
Medlem
Citat:
Om de ens finns dokumenten, s fr man brja med och Kina, dock man kan inte fantisera ihop saker fre detta sker.

Dock rapporten den sger att labbet r en mjlighet och det r det med, dock inte den mest sannolika.

Dokumenten finns, det skulle vara ytterst mrkligt att en labbchef och vlutbildad forskare inte fr loggbok och anteckningar ver sitt arbete...

Du pstr att det som skrivs i sammanfattningen av rapporten inte str i rapporten, dr har du fel. Och nu sger du att labblcka r en mjlighet, vilket r vad rapporten ocks skriver.

Kappvndare eller mlgrdsflyttare, hgst oklart...
Citera
Idag, 09:57
Medlem
Citat:

nda mjligheten till sdant inflytande vrlden ver innebr att amerikanska krigsmaskinen var inblandad.
Jag ser i alla fall inget alternativ, och det frklarar ocks hur de lyckades med all mrklggning. (Eller nja, de lyckades ju egentligen inte. Bara MSM-beroende fr gick i fllan).
Vi vet att de pressade Zuckerberg mm.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in