2024-12-06, 22:04
Medlem
flugornass avatar
Funderar lite på det här med Only Fans, vad kan jag som kvinna 55+ göra för att attrahera män eller kvinnor att betala för att se mig göra vad?
Lek med dildo hur skall jag marknadsföra mig?
Hur kommer pengar in på mitt konto när någon är tillfredställd och nöjd med min tjänst?
Hur fungerar det där Only med konto för pengar till mitt konto, är det mest unga tjejer där?
Jag kan tänka mig att om det är en direkt dialog med köparen göra vad som efterfrågas om det så är en gurka i rumpan dom vill se bara jag får betalt.
Gurka i anus vill någon betala för det?
Citera
2024-12-06, 23:05
Avstängd
NFCs avatar
Det finns ju folk till allt. Jag har själv köpt en video från en kreatör där han låg i ett badkar med ollonet över ytan med en insekt som sprang runt på ollonet som om det vore en ö, tills killen kom.

Om du ska hålla på med analt så skaffa en söt buttplug. En tjej kan bli dubbelt, ibland trippelt så snygg ifall hon gör en snygg pose och har en buttplug i.
Citera
2024-12-06, 23:35
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Det finns ju folk till allt. Jag har själv köpt en video från en kreatör där han låg i ett badkar med ollonet över ytan med en insekt som sprang runt på ollonet som om det vore en ö, tills killen kom.

Om du ska hålla på med analt så skaffa en söt buttplug. En tjej kan bli dubbelt, ibland trippelt så snygg ifall hon gör en snygg pose och har en buttplug i.

Ja du e ju sjuk som kikar på insekter på penisar bög.

Börja lätt ts, fånga din fanbase, sälj videos privat till dom utifrån efterfrågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in