Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-07, 08:26
Medlem
lundaelevs avatar
Torkild Strandberg r ytters populr i Landskrona, han lyckas f ver 40% i Landskrona nr han str p Liberalernas lista. Jag bor i Pilngen(ett omrde i Landskrona), hr r han inte lika populr men nd s r det ptagligt hur populr han r. Det finns heller typ ingen som kritiserar honom.

Jag undrar vad ni anser om honom och hans politik. r ni njda? Rstade ni p honom?

Jag rstade sjlv inte p honom k kommunvalet, tycker inte han lyckats med utanfrskapsomrdet
Citera
2024-12-07, 08:29
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Torkild Strandberg r ytters populr i Landskrona, han lyckas f ver 40% i Landskrona nr han str p Liberalernas lista. Jag bor i Pilngen(ett omrde i Landskrona), hr r han inte lika populr men nd s r det ptagligt hur populr han r. Det finns heller typ ingen som kritiserar honom.

Jag undrar vad ni anser om honom och hans politik. r ni njda? Rstade ni p honom?

Jag rstade sjlv inte p honom k kommunvalet, tycker inte han lyckats med utanfrskapsomrdet

Han kr vl rtt mycket SD politik, fast i L skepnad?
Citera
2024-12-07, 09:15
Medlem
kalkryggars avatar
Det hr blev en mycket lokal trd.

Gr det inte att beskriva vad han gjort som r bra, vad r inte bra. Vad har han haft fr effekter p lokalsamhllet etc.

Vad tycker de andra L politikerna om honom. Vad tycker vriga partier om honom.
Citera
2024-12-07, 10:47
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Han kr vl rtt mycket SD politik, fast i L skepnad?

Det r lite svrt att veta exakt vilken politik han kr eftersom det r s svrt att hnga med i kommunpolitik om man inte r politiker sjlv. Ja, han var ju en av de som frst samarbetade med Sverigedemokraterna s ngot ligger det ju dr. Samtidigt s samarbetar han med Miljpartiet, kper upp hus fr att ha kollo kommunalt osv.
Citera
2024-12-07, 10:51
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det hr blev en mycket lokal trd.

Gr det inte att beskriva vad han gjort som r bra, vad r inte bra. Vad har han haft fr effekter p lokalsamhllet etc.

Vad tycker de andra L politikerna om honom. Vad tycker vriga partier om honom.

Jag tycker det r bra att han r s populr, ngot man kan samla sig runt i dessa tider. Samtidigt s adresserar man inte problemen med utanfrskapsomrdet alls. En komisk sak som skedde fr ett par r sedan var nr man byggde en gigantisk lekplats vid vr No-go-zone vilket kanske inte var s bra val. Han gr ocks mest bara positiva videos i sina kanaler medan verkligheten i alla fall inte knns lika positiv fr mig.

L gillar honom. Mnga kampanjar fr honom och han har suttit i riksdagen frr. Tror ven han kan bli partiledare om Johan Persson avgr.

Han r ju generellt vldigt populr, hgst troligt framfrallt av borgerligheten. Alla jag knner rstade p honom och de var en blandning av socialdemokraterna och Sverigedemokraterna. Tror han fr mest av moderaterna(minimala p kommunal niv), Kristdemokraterna och centerpartisterna.
Citera
2024-12-07, 19:39
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem