• 1
  • 2
2024-12-07, 22:58
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Användarnamn som Rumpkorven, Hemorrojd, Bullfetta och många andra. Detta har varit typiskt för flashback sedan starten och ger sidan dåligt rykte. Jag har inte stött på något annat forum där medlemmar har sådana användarnamn, jag tror inte det skulle tillåtas.

När folk reggar sig med ett sånt namn, kan inte en mod då skriva till personen att "du är välkommen tillbaka med ett bättre användarnamn"?

Vill inte folk med bajs- och könsnamn bli tagna seriöst eller vad är det för fel på dem?

"FLASHBACK YTTRANDEFRIHET PÅ RIKTIGT!"

Fattar du nu ditt vidriga fascistkryp?

Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Jag föreslår att du går in på "Om flashback" och läser på lite om bakgrund och annat. Så förstår du nog själv svaret på den frågan sen

Eller så kan horungen bara helt enkelt lära sig forumets slogan.
Senast redigerad av PatsyStoneHC 2024-12-07 kl. 23:07.
Citera
2024-12-07, 23:12
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Det är fan inte varje dag du skriver något vettigt, men plötsligt händer det

Ibland. Ofta.
Du missade horungen till TS som inte förstår att Flashbacks slogan är "Yttrandefrihet på riktigt!"

Så hur fan skulle man kunna göra som TS föreslår förbjuda folks namn hursomhelst.

Det finns redan regler kring namn. Det kanske inte TS har förstått.
Citera
2024-12-08, 09:26
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Användarnamn som Rumpkorven, Hemorrojd, Bullfetta och många andra. Detta har varit typiskt för flashback sedan starten och ger sidan dåligt rykte. Jag har inte stött på något annat forum där medlemmar har sådana användarnamn, jag tror inte det skulle tillåtas.

När folk reggar sig med ett sånt namn, kan inte en mod då skriva till personen att "du är välkommen tillbaka med ett bättre användarnamn"?

Vill inte folk med bajs- och könsnamn bli tagna seriöst eller vad är det för fel på dem?
Finns olika forum som har den riktlinje du efterfrågar, bl a Facebook och Familjeliv.
Citera
2024-12-08, 13:39
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Jättebra att kuk- och bajs-trollen kallar sig för nåt med kuk och bajs, då vet man direkt att dessa inte är att ta på allvar.
Citera
2024-12-08, 14:48
Medlem
Citat:

Nej det ger inte forumet dåligt rykte, så hela ditt inlägg och förslag faller på ett felantagande.
Citera
2024-12-08, 18:49
Medlem
Ganonitos avatar
Eller så ignorerar du bara de användare vars inlägg du stör dig på. Var ska gränsen gå annars? Det finns kanske de som tycker Johan Sverkersson är ett jävligt fult namn och därmed borde det förbjudas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in