• 2
  • 3
2024-12-14, 19:53
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Mrker ingen trskel, men sls ofta av en stark knsla av att inte vilja vara hr. Den slr mig s fort jag kommer in i mitt hem, mer eller mindre. Men s r det ocks ett stlle som r 100 ggr bttre p sommaren... Det var mycket blommor hr i trdgrden i somras. Nu ser allt frjvligt ut.

D r det inte ngot ockult utan skerligen bara ett eller flera spken.
Annars som sista alternativ en kvarglmd energi av knslor frn tidigare boende.

Vilket medium som helst borde kunna radera ut denna ovlkommen knslan som slr dig..
Citera
2024-12-15, 01:08
Avstngd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
D r det inte ngot ockult utan skerligen bara ett eller flera spken.
Annars som sista alternativ en kvarglmd energi av knslor frn tidigare boende.

Vilket medium som helst borde kunna radera ut denna ovlkommen knslan som slr dig..

Nej nej, s enkelt r det tyvrr inte. Man BLIR ju deprimerad av att befinna sig p deprimerande platser!

T ex om inredningen r ful eller det luktar illa i ett hem, d mr man ju dligt dr. Spken i all ra, men det r s mnga lager av orsak, verkan och terverkan hr s det knns nstan hopplst.

Fr vl ta min revansch till sommaren 🙂
Citera
2024-12-15, 07:10
Medlem
Citat:
Det du skrev finns kvar. Det har bara gmt sig 🙂 mellanrum r farliga, det vet alla.

Det som separerar insidan frn utsidan.

Linjen mellan gott och ont.

Linjen mellan att skada andra eller att inte gra det.

Kolla bada den vrldsknda yin yang symbolen som finns ver hela vrlden. (Exempelvis)
Citera
2024-12-15, 07:29
Medlem
jjujjus avatar
Det kan finnas dlig energi dr, drfr ska man beska bostaden innan man flyttar in. Det r som med vissa mnniskor som br dlig energi, dom drar ner stmningen och viben i luften.
Citera
2024-12-15, 11:34
Avstngd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det kan finnas dlig energi dr, drfr ska man beska bostaden innan man flyttar in. Det r som med vissa mnniskor som br dlig energi, dom drar ner stmningen och viben i luften.

Precis. Jag visste allt detta innan jag flyttade in. Lgenheten formligen stank av den frra garens ckliga leverne, det var vidrigt. Instngt. Knner fortfarande att jag mste skrubba varje millimeter av badrumsskpen vid tillflle, eftersom de avger en lukt av gammalt knsorgan 😁🙌

Men lget var oemotstndligt. Jag har inga tankar p att lmna min lilla prla. Dremot kanske jag borde sandblstra hela skiten, inifrn och ut!
Citera
2024-12-18, 22:01
Medlem
Citat:
Precis. Jag visste allt detta innan jag flyttade in. Lgenheten formligen stank av den frra garens ckliga leverne, det var vidrigt. Instngt. Knner fortfarande att jag mste skrubba varje millimeter av badrumsskpen vid tillflle, eftersom de avger en lukt av gammalt knsorgan 😁🙌

Men lget var oemotstndligt. Jag har inga tankar p att lmna min lilla prla. Dremot kanske jag borde sandblstra hela skiten, inifrn och ut!

r det inte bttre att du tar ditt ett medium som rensar bort den gamla energin? Rcker ju med att kolla p det oknda fr att inse hur stort detta problem med spken och gamla dliga energier i hus kan vara.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in