2024-12-09, 03:12
Medlem
Hej! Hittade en hora p tinder som jag tyckte sg trevlig ut, vi gick ver till instagram dr jag frga om priser. Hon ville ha 2000 kr fr 30 minuter vilken jag tyckte var dyrt. Jag sa att jag kommer att fixa hotell s hon fr ge rabatt.

Hon gick ner till 500 kr om jag skjutsar henne frn Bors till hotellet i Gteborg d imorgon kvll. Hon sa att hon inte har rd med tgbiljett. Hon r 22 r gammal och jag ngra r ldre.

Vet inte vad man ska tro men det verkar vara p riktigt, isfall vad ska jag tnka p?
Citera
2024-12-09, 21:01
Medlem
Malawi-Golds avatar
500 kr lter inte mycket, kr p det och hr av dig sen i trden hur det gick.
Citera
2024-12-09, 21:44
Medlem
Neksnors avatar
Det mste ju vara smidigare fr alla parter om du lgger p 500 p priset, d slipper du kra till Bors och hon kan ta bussen (snabbare n tget) samt f 300 kr extra ver.

Att inte kra runt henne br ocks minska risken fr dig.
Citera
2024-12-10, 07:58
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swingi
Hej! Hittade en hora p tinder som jag tyckte sg trevlig ut, vi gick ver till instagram dr jag frga om priser. Hon ville ha 2000 kr fr 30 minuter vilken jag tyckte var dyrt. Jag sa att jag kommer att fixa hotell s hon fr ge rabatt.

Hon gick ner till 500 kr om jag skjutsar henne frn Bors till hotellet i Gteborg d imorgon kvll. Hon sa att hon inte har rd med tgbiljett. Hon r 22 r gammal och jag ngra r ldre.

Vet inte vad man ska tro men det verkar vara p riktigt, isfall vad ska jag tnka p?
Hur gick det?
Citera
2024-12-13, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Hur gick det?

Blev blst, hon luktade sunkigt och hade hr under armarna. Bjd henne p en pizza och sa att jag behvde dra pga ntt viktigt. Det gick inte med henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in