2024-12-12, 14:46
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Idag får jag under stör möda hacka mina pingvinstänger för egen maskin sedan jag inte längre hittar färdighackade i affären (ICA supermarket, där de fanns förut).

Är det bättre att hacka själv eller har ni något alternativ på påse? Tänkte besöka affären EKO ute på Värmdö marknad till helgen och se om de har färdighackade stänger hemma.
Citera
2024-12-12, 19:57
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Hackade stänger

Ny rubrik: Var hittar jag hackade pingvinstänger?

/Mod
Citera
2024-12-16, 23:00
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Vad menar du med hackade stänger? Menar du mindre bitar? Finns ju med lakrits och hallon t ex, mycket godare än pingvinstänger eller häxvrål
Citera
2024-12-16, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Vad menar du med hackade stänger? Menar du mindre bitar? Finns ju med lakrits och hallon t ex, mycket godare än pingvinstänger eller häxvrål

pingvinstänger. himmelskt gott, sataniskt gott. men sataniskt dåligt för testosteronet också
den förbjudna frukten. att äta är inte gratis
Citera
2024-12-16, 23:13
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
pingvinstänger. himmelskt gott, sataniskt gott. men sataniskt dåligt för testosteronet också
den förbjudna frukten. att äta är inte gratis
Vad är det som är dåligt? Salmiaken/lakritsen?

Nej det är inte bra för kortisolet heller. Jag undvek lakrits under hela graviditeten eftersom det anses öka risken för ADHD hos fostret. Det stressar klart upp kroppen
Citera
2024-12-17, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Idag får jag under stör möda hacka mina pingvinstänger för egen maskin sedan jag inte längre hittar färdighackade i affären (ICA supermarket, där de fanns förut).

Är det bättre att hacka själv eller har ni något alternativ på påse? Tänkte besöka affären EKO ute på Värmdö marknad till helgen och se om de har färdighackade stänger hemma.

Hur kan det vara en "stor möda" att hacka pingvinstänger?

Lider du av någon muskelsjukdom?
Citera
2024-12-17, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Vad är det som är dåligt? Salmiaken/lakritsen?

Nej det är inte bra för kortisolet heller. Jag undvek lakrits under hela graviditeten eftersom det anses öka risken för ADHD hos fostret. Det stressar klart upp kroppen

Ja, precis. Deglycyrrhizinated licorice är okej för testosteron (dgl) men man använder inte det extraktet i godis tyvärr. Då skulle godis bli för dyrt. Annars är lakrits dåligt för kalium värden så ger svagare muskler långsiktigt. Sen har vi problem med förhöjt blodtryck som ger erektil dysfunktion. Och även mängden socker och glukossirap i häxvrålen som inte är bra. Godis som detta är djävulens påfynd
Citera
2024-12-17, 09:45
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Hur kan det vara en "stor möda" att hacka pingvinstänger?

Lider du av någon muskelsjukdom?
Ja det kalls för sax och klippa. Hur svårt kan det vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in