Citat:
Ursprungligen postat av
AlgotR
Vilket speciallösenord menar du? Alla inlägg syns på FB, men de kommer inte med i den nedladdade filen.
Självklart har jag googlat, men kommer bara fram till hur jag ska ladda ned filen - inte varför filen inte innehåller alla konversationer. Nu hoppades jag på er här på Flashback!
ok, nu förstår jag bättre. jag trodde det handlade om konversationer på messenger du vill ha tillbaka (till dumpen). hade inget minne av att dumparna innehöll messenger konversationer, men tänkte att det väl stämmer om du nu säger det...
klantigt att anta, men när det gäller till att dumpen som du säger visar fler meddelanden än , får man kanske anta - när du går in i respektive tråd?, på facebook, kan ha sina uppenbara anledningar. t-ex att de meddelandena är låsta för visning från andra konton än ditt eget.
i en perfekt värld kan jag hålla med om att en dump från sitt eget konto ska innehålla ALLT, inkl det de har tagit bort av den eller den anledningen. men visst de lär ju gilla att kyssa röfv på myndigheter ist för bonnadrängar också