2024-12-13, 17:43
Medlem
Jag lskar munnen och tnderna jag tycker det r underbart nr jag fr vara i munnen och knna p tnderna och hrda gommen det r taket i munnen med mina fingrar och fr titta i munnen och utforska hela munnen och tnderna sker inte tandlkare. Det var roligt och haft en kompis som har samma mun fetisch som jag har ni kan kommentera och om ni har ngra frgor 😀😀🤗
Citera
2024-12-13, 17:47
Medlem
r det ngot specifikt utseende p mun du r ute efter?
Citera
2024-12-13, 17:48
Medlem
Nej
Citera
2024-12-14, 10:08
Medlem
Kvinnor med tjocka lppar r hrliga att kyssa.
Citera
2024-12-15, 15:23
Medlem
munknulla en tjej medan man ser ett par lnga framtnder r ju rtt hett beroende p hur snygg tjejen r. s jag hllar med. + att ett fint smile med alla tnder synliga r sjukt sexigt.
Citera
2024-12-15, 16:45
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linus.jansson01
Jag lskar munnen och tnderna jag tycker det r underbart nr jag fr vara i munnen och knna p tnderna och hrda gommen det r taket i munnen med mina fingrar och fr titta i munnen och utforska hela munnen och tnderna sker inte tandlkare. Det var roligt och haft en kompis som har samma mun fetisch som jag har ni kan kommentera och om ni har ngra frgor 😀😀🤗

Mitt ex fick mun fetisch efter att jag slickade henne till orgasm p frsta dejten, hon var vldigt intresserad av min tunga vad jag kunde gra med den.
Citera
2024-12-15, 17:45
Medlem
Ok lter intressant Som sagt om en annan r intresserad av munnen och vill utforska min gr det ocks jttebra vill ha samma intresse med folk 😄
Citera
2024-12-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Mitt ex fick mun fetisch efter att jag slickade henne till orgasm p frsta dejten, hon var vldigt intresserad av min tunga vad jag kunde gra med den.

Horbocken har varit med om det mesta
Citera
2024-12-19, 01:01
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
Horbocken har varit med om det mesta

Jajamn det har han, hoppas inte p att ventyren r slut nnu. Hller inte alls p som jag gjorde d ven om jag skulle vilja. Tyvrr.
Citera
2024-12-29, 12:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linus.jansson01

Tnder du p det hr sexuellt?

r det d bara kvinnors munnar du tnder p eller kan det vara vilka som helst, allts ven mns munnar?

Menar du att du "undersker" munnen med fingrarna? r det en del av frspelet?

Sorry fr alla frgor, men har aldrig hrt talas om denna kinken innan 🤗
Citera
2024-12-29, 15:57
Medlem
Jag gillar bde tjejer och mn mun vldigt mycket och vill utforska hela munnen och det r inte ngot frspel med att ha fingrarna i munnen. Det fr man ju prata om om han skulle varit i ngon annans mun frut som r bekvmt fr en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in