2025-01-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Snygg som f? Han r ful. Snipig nsa. Smala, skrynkliga lppar. gonen sitter vl dr dom ska, men r inget extra. Lngt hr i hstsvans.

Tja, jag har ftt hra att jag har mrklig smak vad gller mn en gng i tiden.
Citera
2025-01-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidhellacopter
Slende hur dessa synbart extremt korkade och ytliga mnniskor tycker att de r djupa. Och andra korkskallar som r lika dumma som dem sjlva har "mycket visdom" Dessa drar i sjlvhjlpssvngen behver medicineras hrt.

Tja, jag tycker man blir vldigt imponerad ver hur djupa insikter de mste ha ftt.
Citera
2025-01-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja det r verkligen sjukt och tragiskt hur lttmanipulerade mnniskor r och att de trott att detta skulle vara nt andligt.

Jas? Jag tycker det skulle vara jtteintressant att f hra vilka filosofiska och djupsinniga slutsatser om bde livet och annat dessa genier kommit fram till fre, under och efter orgierna.
Citera
Igår, 00:00
Medlem
Storstark68s avatar
Jvla Anrell som vill frbjuda Holy Fuck! Ashoooole!!!

https://www.nwt.se/2025/01/13/vad-ar...dEqy6cS4lU3SiA
Citera
Idag, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Har bara sett frsta avsnittet, s vet inte vad det mynnar ut i, men ven om sektledaren r en galen massvldtktsman s r ju de dr glamour-swingersens fullt medvetna om vad de kastar sig in i, med sin elit-klubb.
De sger ju rakt ut att de aldrig uppntt s hg, sexuell njutning.
Hr att ni tar upp Alexander Bard i sammanhanget, flera gnger i trden.
Han hade ju en sndr elit-klubb (vi r vackrast-vi r bst) fr ett gng r sen. De hr elit-swingersens hrde skert till den?
Den hr galna serie-vldtktsmannen-sektledaren Alex Vartman hade allts hg rang inom dessa kndiskretsar,
men nu ska dessa glamour-swingers skylla p att de var jag-svaga?

Fanns det inte ngot kontrakt de fick skriva p? Lste de inte det innan s att de frstod vad det innebar?
Citera
Idag, 03:43
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme

Men jag kan allvarligt talat frst att man kan dras till en person som Wartman. Han r snygg som f, kan manipulera och vet vilka knappar han ska trycka p. En tvttkta psykopat.

r du dessutom kanske i en svacka s r det nog inte omjligt att falla platt om en s farlig mnniska kommer i din vg.

S du tycker han r en farlig psykopat? Vad gjorde honom s farlig fr dom andra?

Han bjd vl p en galen livsstil till dom som frivilligt nskade och som dom bara hade kunnat drmma om ifall det inte vore fr honom.

Han trodde vl p sin sak och ville f med sig likasinnade att tro och leva p samma stt. Men gr det verkligen honom till farlig psykopat?
Senast redigerad av Majsmannen2 Idag kl. 03:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in