2024-12-15, 16:00
Medlem
Fittfittas avatar
Bortsett från att Buffet via Berkshire äger detta, vad vet ni mer? Kollade lite på nätet och det ser ganska dyrt ut. Bra recensioner dock. Funderar på att köpa en låda men kan man göra det i Sverige? Någon som har koll? Känns ju lite tveksamt att köpa en låda choklad från USA liksom. Hittar att man kan köpa det på några orter i Sverige men sen hittar jag ingen bättre info när man kollar vidare därifrån och istället på att lägga ner mer än 3 minuter på att googla om detta så tänkte jag om någon flashbackare har koll.
Citera
2024-12-15, 16:14
Medlem
AppleIntelligences avatar
Jag är blockad från att ens se deras hemsida så de är nog inte intresserade av kunder utanför USA. Amerikansk choklad brukar smaka apa ändå.
Citera
2024-12-15, 16:45
Medlem
Tänk dig ReeSes jordnötschoklad, blanda med lite M´M. Sött så tänderna fastnar. Det är inte i klass med choklad hemifrån, kan jag väl enkelt uttrycka mig. Köp kvalitetschoklad från någon hantverkare här hemma i stället. Till exempel Chocolatte i Helsingborg. Dyrt, men ack så gott.
Citera
2024-12-16, 10:44
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Tänk dig ReeSes jordnötschoklad, blanda med lite M´M. Sött så tänderna fastnar. Det är inte i klass med choklad hemifrån, kan jag väl enkelt uttrycka mig. Köp kvalitetschoklad från någon hantverkare här hemma i stället. Till exempel Chocolatte i Helsingborg. Dyrt, men ack så gott.
Ok kanske inte värt det då. Tack för info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in