Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Goatman
Oja han är medveten om det. Har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv när han gjorde slut med mig. När vi satt där och snackade, när han gjorde slut, så sa jag till honom att det är jobbigt för att jag har aldrig älskat någon på det här sättet såhär mycket förut och då började han gråta. Han har aldrig gråtit framför mig förut och han grät så jävla mycket. Det får mig att tro att han fortfarande har känslor för mig även fast han mest troligt inte har det
Du ser vad du vill se TS. Mycket vanligt beteende bland oss människor. Du är fortfarande i "hopp-fasen". Det bästa du kan göra är no contact för han gillar dig inte på det sätt som du vill bli gillad av honom. Just nu äter han kakan och har den kvar. Bara att gratulera honom medan du... tja... du blir utnyttjad såvida du inte själv bara kan tänka dig KK tills han eller du träffar någon annan.
Sedan att sexet är bättre nu är inte alls konstigt. Make-up-sex är bland det bättre som finns då känslorna är så starka. Likaså om man tror/föreställer sig att det är sista gången ni har sex.
// CC