Citat:
Ursprungligen postat av
FreeMarketPatriot
Du verkar ha mycket svrt att ta till dig av de goda rd du har ftt i trden och d kommer du aldrig bli rik.
Eller s r det som just utgr skillnaden att vara snabb i affrer, som kpa samma dag som man tittar p objektet, var ganska tidig med detta, sedan drefter har fler brja gra likande affrer.
Fastigheter har stora pengar, oftast p ganska kort tid, skatteverket har en regel man ska varit skriven p adressen 1 r, p s stt utgr det en vanlig fastighetsaffr, kper du ett renoveringsobjekt, skriv dig dr frsta dagen, vare sig det gr o bo dr eller inte, du har tilltrde eller inte, men du sedan r dr varje dag o renoverar upp, se till att objektet sedan sljs p rtt tid, allt gr o planera. Pongen r att kunna sl till snabbt nr tillflle ges.
Har haft tv likande objekt dr snabbhet gllt, ett ddsbo dr taket ruttnat snder o det rann vatten in, samt ett dr kommunen slde ut ett hus, kom krav att kommunen inte fick sitta p fastigheter dom inte har ngon nytta av, dessa tv affrer gick igenom just fr man var uppmrksam och snabb.
Minns min bankman fick en chock, ensam lntagare och fick fastigheten frn kommunen, hade ett lsvirkeshus som inte var frdigt, det menas lg inkomst fr jag bygger sjlv, Men min bankman blev frundrad varfr sljer kommunen till dig s billigt? Rtt man p rtt tid svara jag, och banken fixa s jag kunde kpa, dvs man gr inte bedmning utefter vad man har fr inkomst, utan vad banken har fr garantier att f igen sina utlnade pengar.