Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
Idag, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Lgenheten behver inte vara lngre lsta n en fond, den gr inte heller o slja p dagen, ibland tar det ver en vecka, slde sjlv bort alla fonder fr tv veckor sedan, tog sin beskrda stund, tror det handlade om en vecka drygt innan alla var slda.

Har kpt/slt tv bostder samma dag jag tittat p dom o ftt tilltrde lika snabbt, ena slde jag ett hus, fick ta ver deras hyres trea, vi flytta mellan varandra, tmde rum fr rum o fyllde rum fr rum.
Andra var ett hus, dr dom kunde flytta ut samma dag, jag slde ett hus o flytta direkt in, jag packade bara i deras garage under tiden, bytte stad s jag hade krtid, sista flyttlast kunde bras direkt in i huset.

Du verkar ha mycket svrt att ta till dig av de goda rd du har ftt i trden och d kommer du aldrig bli rik.
Citera
Idag, 03:44
Medlem
HeroicDozes avatar
Genom YouTube-drama
Citera
Idag, 04:05
Medlem
Om du vill bli jtte rik, g all in p Hexatronic, grna med hg belning!!! Detta tips har jag hrt frn en jttesmart gubbe frn Falkenberg lol:
Citera
Idag, 04:07
Medlem
Skyggedanss avatar
Man gifter sig med ngon som redan r rik.
Citera
Idag, 04:27
Medlem
Inhale82s avatar
Att bli rik p kort tid kommer tyvrr krva en del drastiska och kanske inte s smarta tgrder.

Du behver tnka lngsiktigt.
Sm steg tills du jobbat in en bra buffert och kan brja investera.

Att bli rik kostar tyvrr mycket pengar.
Citera
Idag, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusy
Hur blir man rik enligt fb?
Genom att starta ett fretag i en lnsam bransch dr du kan ha ett antal anstllda som jobbar t dig.
Citera
Idag, 05:36
Medlem
NonCompliances avatar
Rik r en konsekvens och inte ett tillstnd som mnga felaktigt titulerar som "ekonomiskt oberoende". Det existerar dessutom inte ngon sdan sak som "ekonomiskt oberoende".

Har du ngonsin hrt talas om en atlet som sagt "jag r atletiskt oberoende"? Vad i hela friden skulle ett atletiskt oberoende implicera? Att du kan sitta p rven och gra en sportslig karrir? Att du kan vinna? Att du kan delta? Att du r kompetent?

Trots den hr simpla jmfrelsen s kommer det att ta emot hos mnga som vill att idn om "ekonomisk oberoende" ska existera. Det gr den inte - inte i den praktiska verkligheten iallafall.

Rik r, har alltid varit, och kommer alltid att vara en konsekvens och inte ett tillstnd.
Citera
Idag, 05:51
Medlem
Gr som smart folk, investera i krypto.

Var en liknande trd fr ngra veckor sedan och killen villebinvedtera 700k i ngot men skrattade t folk som sa att han skulle investera i krypto.

Hade han investerat i bitcoin tex s hade han legat typ 40% plus just nu.

n r det inte fr sent att g In i krypto och dubblera dina pengar p en kort period, men vntar du nn mnad till s kommer det sannolikt vara fr sent.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in