Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 02:29
Medlem
Nu har fågelinfluensan dödat 2 kattdjur på Zoo i USA. Ca 60 miljoner Amerikanska hushåll har katter. Fågelinfluensan smittar dessutom runt bland nötkreatur i USA. Biden ligger på stranden och sover..

Börjar smittan sprida sig mellan kattdjur i USA dröjer det nog inte länge innan viruset muterar och hoppar till människa. Sedan är det nog godnatt.

Finns väl inget land förutom Nord Korea som har bollar att stänga flygtrafiken till USA så viruset lär spridas väldigt fort. Sverige har ju lite förkärlek att smuggla in folk från hotspots i pandemier som vi såg under corona.

Fågelinfluensan kommer dock förmodligen vara rejält dödlig de första åren efter att den hoppat till människa.

Framtiden ser otroligt mörk ut för tillfället tyvärr...

Vad tror ni? Är det därför de flyger drones nu i USA för att folk inte skall uppmärksamma den potentionella viruskatastrofen? En liten avledningsmanöver så Biden kan sova vidare?
Citera
Idag, 02:53
Medlem
Jag tycker inte om katter. Dom är elaka. Som från rymden med ögonen. Katter är inte fåglar. Jag tycker inte om fåglar. Kossor stinker. Usch. Jag tycker att du kan låta Biden sova lite på stranden. Mutanter är gröna. Du är rädd för att flyga för du tycker inte om fåglar. Virus har inga ben att hoppa med. En hotspot är du i Mogadishu. Det är inte mörkt att katter, fåglar och alla dör. Drönare sover med lampor på då ser framtiden ljus ut.
Citera
Idag, 02:58
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Jag vet inte, och jag skiter i vilket faktiskt. Jag är inne på George Carlins spår: https://youtu.be/7W33HRc1A6c?si=oDiVHZPR4zhwJ-th

Låt naturen göra sin sak
Citera
Idag, 03:21
Medlem
E-Mac.s avatar
Jaha, nu igen. Dem (eliten) kör ju hela tiden med plandemier i syfte att skrämma och försöka åstadkomma lydnad (totalitarism här i västvärlden).
Det är till övervägande del i massmedia som dessa "pandemier" pågår, inte i verkligheten.

Man måste bli vuxen någon gång och sluta vara så krukaktig. Säg nej till plandemierna och samtidigt ja till frihet.

När Ukrainakriget tar uppehåll så kommer dessa plandemier garanterat som pärlor längst ett pärlband.

Ja, kanske flyger de drones (i USA) som någon form av avledningsmanöver.
Vi hade väl så kallade UFOn i luften i samband med Nord stream attackerna. Det var också frågan om att avleda uppmärksamheten från USAs regering, att de saboterat vital infrastruktur i Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in