2025-02-13, 16:35
Medlem
Riktigt bra serie tycker jag. Jag antar att det blir en ny ssong? Men det kan ju bli problematiskt eftersom nstan alla medverkande blev mrdade
Citera
2025-02-15, 10:38
Medlem
Headons avatar
Har nu sett sista avsnittet. Har sllan varit s irriterade nr jag sett en serie.

Det brjar med en kurd med blonderat hr som heter Kenneth? Varfr kunde han inte ftt ett mer utlndsktklingande namn?

Varfr skulle de ta med sig bde bil och lik hem till grden?

Varfr grvde de ner kroppen i trdgrden utanfr huset istllet fr i skogen?

Hur kunde Kat verleva ett skott i magen?

Varfr kunde Kat kra runt i en stulen bil s lnge?

Hur visste poliserna att ngot hnt i den gamla fabrikslokaler dr Kat blivit torterad? Pltsligt r de bara dr och letar och hittar liken.

Hur kom Kat upp i kontoret p vervningen i bilverkstaden innan hon ddade Greger? Det fanns ju bara en ingng och Greger stod och vntade drnere innan han gick upp till kontoret.

Hur kunde Kat st ppet och spana p poliserna nr de letade igenom huset omgivningarna hos Kenneth och Sandra? Ngon av alla poliser borde ha sett henne...

Poliskvinnan sprang lika fort som Kat krde fyrhjuling.

Kat frsvann sprlst p ngra sekunder. Inga spr efter henne trots hgt grs.

Det r bara de sekvenser jag kommer ihg just nu. Det var betydligt flera jag dr jag tnkte "vad fan" nr jag sg den. Serien hade alla frutsttningar fr att bli riktigt bra, istllet blev det bara ett stort magplask. Trist att de inte fick till det bttre...
Citera
2025-02-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headon
Har nu sett sista avsnittet. Har sllan varit s irriterade nr jag sett en serie.

Det brjar med en kurd med blonderat hr som heter Kenneth? Varfr kunde han inte ftt ett mer utlndsktklingande namn?

Varfr skulle de ta med sig bde bil och lik hem till grden?

Varfr grvde de ner kroppen i trdgrden utanfr huset istllet fr i skogen?

Hur kunde Kat verleva ett skott i magen?

Varfr kunde Kat kra runt i en stulen bil s lnge?

Hur visste poliserna att ngot hnt i den gamla fabrikslokaler dr Kat blivit torterad? Pltsligt r de bara dr och letar och hittar liken.

Hur kom Kat upp i kontoret p vervningen i bilverkstaden innan hon ddade Greger? Det fanns ju bara en ingng och Greger stod och vntade drnere innan han gick upp till kontoret.

Hur kunde Kat st ppet och spana p poliserna nr de letade igenom huset omgivningarna hos Kenneth och Sandra? Ngon av alla poliser borde ha sett henne...

Poliskvinnan sprang lika fort som Kat krde fyrhjuling.

Kat frsvann sprlst p ngra sekunder. Inga spr efter henne trots hgt grs.

Det r bara de sekvenser jag kommer ihg just nu. Det var betydligt flera jag dr jag tnkte "vad fan" nr jag sg den. Serien hade alla frutsttningar fr att bli riktigt bra, istllet blev det bara ett stort magplask. Trist att de inte fick till det bttre...

Jag hller fullstndigt med dig, och nd har du bara tagit ngra axplock. Varenda scen var lika idoitisk.

Hur kunde lastbilschaffisen veta att Kat skulle komma precis d, s dom kunde kra p bilen.
Hur kunde Kat bara g in p polisstationen i ett olst rum och snoka.
Vad hnde med den hjlpsamme fyrhjulsfraren som tack fr hjlpen fick huvudet avhugget. Inte ett ljud!

Ytterligare ngra exempel bara.
Citera
2025-02-16, 08:13
Medlem
Headons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Jag hller fullstndigt med dig, och nd har du bara tagit ngra axplock. Varenda scen var lika idoitisk.

Hur kunde lastbilschaffisen veta att Kat skulle komma precis d, s dom kunde kra p bilen.
Hur kunde Kat bara g in p polisstationen i ett olst rum och snoka.
Vad hnde med den hjlpsamme fyrhjulsfraren som tack fr hjlpen fick huvudet avhugget. Inte ett ljud!

Ytterligare ngra exempel bara.

Ja, det finns otaliga exempel.

Var ven lite strande att de hoppade fram och tillbaka i tiden. Tycker inte att det tillfrde s mycket, frutom frvirring. Men det kan vl till skillnad frn allt annat ursktas med konstnrlig frihet.
Citera
2025-02-16, 19:58
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Lste boken fr ett par r sedan och tyckte den var riktigt bra. Tv-serien var vl hyfsad, tycker jag, bortsett frn slutet.Serien 6,3/10, slutet 0,1/10.
Hur slutar boken?
Citera
2025-02-18, 09:23
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hur slutar boken?
Katja skjuter Thomas i huvudet och flyr.
Efter en biljakt blir hon skjuten med flera skott p en bro, hon faller i vattnet och frsvinner.
Hannah bestmmer sig fr att ska efter de onda ryssarna som ligger bakom allt elnde.

Kanske inte jttebra slut dr heller, men d levde man i tron att det skulle komma en fortsttning iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in