2024-12-17, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Nej han tror folk blir sårade… Herre gud… Mer så att en sådan här människa blir sårad för att alla vänder ryggen till

Folk med diagnos kan uttrycka sig väldigt sårande. Vad trodde du jag menade?

Vad tänkte du med?
Citera
2024-12-17, 18:02
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Folk med diagnos kan uttrycka sig väldigt sårande. Vad trodde du jag menade?

Vad tänkte du med?
Tyvärr råkar jag också såra folk i min väg. Är väldigt…ignorerande och då råkar jag såra folk.
Citera
2024-12-17, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Du bad om hjälp.

Jag börjar förstå varför du aldfig får ligga.

Sluta vara en fegis och en nej-sägare sä ska det nog ordna sig.

Du har haft det svårare i livet än vad många, även jag haft. Jag känner det ända hit, och beklagar verkligen. Du har lidit, och formats av det du upplevt.

Men jag förstår att du menar att, när man håvat in henne, vilket jag inte lyckas med, , om båda är bekväma, kan man fråga det där.

Man går inte fram och frågar en okänd tjej "Hej, vill du ligga?" Då kan man bli anmäld.
Citera
2024-12-17, 18:04
Bannlyst
Citat:
Tyvärr råkar jag också såra folk i min väg. Är väldigt…ignorerande och då råkar jag såra folk.

Vi är alla människor i slutändan. Vi är inte perfekta, nej.
Du kan också göra fel.
Senast redigerad av ThiefGatansLag 2024-12-17 kl. 18:07.
Citera
2024-12-17, 18:13
Bannlyst
Det här känns som fel ställe att fråga på.
Mycket negativitet här.

Jag kanske var naiv som trodde det här skulle gå.
Citera
2024-12-17, 18:25
Bannlyst
Det är mycket människor med psykiska problem här.

Jag vill fråga en sak.
Hur "exakt" hjälper det mig att läsa era långa inlägg? Vad är det som måste förändras i min hjärna, mitt psyke,för att kunna lyckas håva in tjejer?

Hur är det tanken, att jag ska förändras som person, av att läsa det ni skriver?

Ska jag lära mig förstå att människor är krångliga, otydliga, att det inte finns svar? Att jag måste lära mig hantera människor, och deras sidor?
För en del svar jag har fått består av mycket text. Jag blir trött av all text. Livet är jobbigt ibland, speciellt när det känns som att man inte kommer nånvart.

Jag erkänner att jag tycker om att skapa konflikter, tyvärr. Alltid varit så, jag tycker om att tjafsa med folk. Slåss inte, men tycker om att argumentera och tjafsa.
Men jag vill inte fortsätta på den vägen, för det leder bara till att jag inte kommer framåt.
Senast redigerad av ThiefGatansLag 2024-12-17 kl. 18:35.
Citera
2024-12-17, 18:47
Medlem
Citat:
Jag har suttit isolerad i hemmet hela livet. Det har nog mycket med det hela att göra.
Mark Manson ska ha skrivit några böcker. Jag är inte insatt i litteratur riktat mot killar kring dejting och raggning men tycker du ska börja plugga in dig på ämnet.

https://www.adlibris.com/se/bok/the-...BoCFQcQAvD_BwE

https://www.bokus.com/cgi-bin/produc...4ivEQp48-2AvDm

Leta bland böckerna på biblioteket och skäms inte för att fråga någon bibliotekarie om du vill ha tips på bra böcker kring dejting, attraktion, kroppsspråk etcetera! Att fråga efter böcker kring kärlek och sexualitet är inte konstigare än att det finns böcker i de ämnena på bibblan.
Citera
2024-12-17, 18:49
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Det är mycket människor med psykiska problem här.

Jag vill fråga en sak.
Hur "exakt" hjälper det mig att läsa era långa inlägg? Vad är det som måste förändras i min hjärna, mitt psyke,för att kunna lyckas håva in tjejer?

Hur är det tanken, att jag ska förändras som person, av att läsa det ni skriver?

Ska jag lära mig förstå att människor är krångliga, otydliga, att det inte finns svar? Att jag måste lära mig hantera människor, och deras sidor?
För en del svar jag har fått består av mycket text. Jag blir trött av all text. Livet är jobbigt ibland, speciellt när det känns som att man inte kommer nånvart.

Jag erkänner att jag tycker om att skapa konflikter, tyvärr. Alltid varit så, jag tycker om att tjafsa med folk. Slåss inte, men tycker om att argumentera och tjafsa.
Men jag vill inte fortsätta på den vägen, för det leder bara till att jag inte kommer framåt.
Varför det?

Ja du kommer tyvärr inte bli omtyckt i så fall
Citera
2024-12-17, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Mark Manson ska ha skrivit några böcker. Jag är inte insatt i litteratur riktat mot killar kring dejting och raggning men tycker du ska börja plugga in dig på ämnet.

https://www.adlibris.com/se/bok/the-...BoCFQcQAvD_BwE

https://www.bokus.com/cgi-bin/produc...4ivEQp48-2AvDm

Leta bland böckerna på biblioteket och skäms inte för att fråga någon bibliotekarie om du vill ha tips på bra böcker kring dejting, attraktion, kroppsspråk etcetera! Att fråga efter böcker kring kärlek och sexualitet är inte konstigare än att det finns böcker i de ämnena på bibblan.

Tack. 🙂
Citera
2024-12-17, 18:53
Bannlyst
Citat:
Jag erkänner att jag tycker om att skapa konflikter, tyvärr. Alltid varit så, jag tycker om att tjafsa med folk.

Citat:
Varför det?

Ja du kommer tyvärr inte bli omtyckt i så fall

Därför att jag har vuxit upp med just det. Jag är ärlig, jag har sett det så ofta hela livet.
Citera
2024-12-17, 19:10
Avstängd
AbstinentKanins avatar
Citat:
Därför att jag har vuxit upp med just det. Jag är ärlig, jag har sett det så ofta hela livet.
Barn kan skapa konflikter. Det behöver väl inte innebära att man fortsätter skapa konflikter som vuxen. Nej du kan inte bli omtyckt av folk då, du ses som besvärlig.
Citera
2024-12-17, 19:14
Bannlyst
Citat:
Barn kan skapa konflikter. Det behöver väl inte innebära att man fortsätter skapa konflikter som vuxen. Nej du kan inte bli omtyckt av folk då, du ses som besvärlig.

Fel förutsättningar gör att man kan bråka i vuxen ålder, tyvärr. Det är så det har varit för mig hela livet. Inge påhitt.

Men jag vill inte argumentera mer. Jag vill faktiskt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in