Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 15:45
Medlem
explorerss avatar
Lördag den 21 December kl. 09.15.
Statsminister Ulf Kristerssons jultal från Harpsund.

God Jul alla medborgare och
god fortsättning på 2025?

Citat:
Talet är förinspelat och sänds på regeringens webbplats. Se sändningen direkt eller se den i efterhand på regeringen.se eller på Regeringskansliets Youtubekanal.
https://www.regeringen.se/
https://www.regeringen.se/pressmedde...haller-jultal/
Citera
Igår, 16:37
Medlem
MrB00ZEs avatar
Kommer ihåg när han höll tal för Frankrikes president Emmanuel Macron, Gud vad dåligt det var. Har fortfarande PTSD från det. Så pga detta vet jag knappt om jag vågar kolla på det här
Citera
Igår, 16:53
Medlem
Undviker helst. Men om något hör eller sevärt kommer från köpte Uffe lär det väl stå i kommentarerna. Tål knappt att se fan.
Citera
Igår, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpTop
Undviker helst. Men om något hör eller sevärt kommer från köpte Uffe lär det väl stå i kommentarerna. Tål knappt att se fan.
inte ja heller , tål inte se honom
Citera
Igår, 18:18
Medlem
Wikitomtes avatar
Får lätt lite spya i munnen när dvärgen Ulf dyker upp i rutan. Så jag avstår från att titta.
Citera
Igår, 21:20
Medlem
explorerss avatar
Uffe kommer väl att uppmana till lugn, dessa jultal från sittande ministrar ger knappast något, om Kungens årliga jultal är bättre eller sämre återstår att se, de båda borde göra jultal ihop som en riktig smällkaramell till folket.
Citera
Igår, 21:25
Medlem
Galejans avatar
Det blir väl det gamla vanliga, gnäll och gnöl över hur synd det är om Ukraina och Israel och andra ”särskilda intressen” som den här regeringen har. Däremot tänker han säkert inte be om ursäkt till landets sjuka att han i stort sett tänker fördubbla högkostnadsskyddet för medicin.
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Han önskar iaf God Jul. Men det är nog höjdpunkten på denna form av tal till nationen som alltsomoftast är som gjorda för pinsamheter och skämskudden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in