2024-12-27, 12:32
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag har träffat trevliga pizzabagare. Och det heter Sverige och inte swedistan.

Att hög invandring generellt sett är dålig innebär inte att varenda invandrare är en dålig person. Du bör lära dig skillnaden för din egen skull.

Nej, personen kan vara trevlig. Men du glömmer att personen är en del i förvandlingen av vårt svenska samhälle till en mångkulturell mardröm.

Som i alla andra sammanhang så är det pengar som är det effektivaste vapnet. Rösta på partier som vill dra ned bidragen till invandrare. Undvik att göda affärer som ägs av invandrare, som pizzerior och små affärer likt ”Alis livs”. Om du får besökstid i sjukvården hos en läkare med namn som avslöjar att ursprunget är i Mellanöstern, avboka eller försök få en ny tid med annan läkare. Om du har ett chefs-jobb och anställer folk, sortera alltid bort ”vissa” ansökningar. Om du säljer saker på Blocket, sortera också alltid bort ”vissa” kunder!

Genom att konsekvent agera mot mångkultur kan vi själva styra hur vår omgivning ser ut och minska vårt samröre med vissa människor. Detta är mycket effektivt, att bojkotta invandrares företag gör att många går ikull.

Att inte aktivt själv agera stödjer omvandlingen av vårt samhälle. Vill vi det?
Citera
2024-12-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
bojkota deras butiker , inte köpa tjänster, iofs så börjar det likna sydafrika här redan. dom är mycket väl medvetna om att dom är avskydda av en stor del av svenskar men det bekommer dom inte öht
Helt rätt! Jag bojkottar butiker,svarta läkare, utländska tandläkare, respekterar inte svartingar som poliser eller vakter och köper aldrig någonting eller säljer till en MENA
Citera
2024-12-27, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Det låter som du är lite svenskfientlig av dig. Det spelar väl ingen roll om de finns mer intelligenta än den genomsnittliga etniska svensken, dom ska ju fortfarande inte vara här och förstöra våra gener och kultur.
Du har helt rätt. Jag personligen gillar bara östasiater som invandrare( ej zigenare/ indier) ty asiaterna saknar fräckhet, de är tacksamma, lydiga, arbetsamma och snyggare än de andra lägre stående raser! Desutom hade t.ex Kina högstående kultur 5000 år
Citera
2024-12-27, 18:42
Ts har rätt fråga dock.

För mena packet har bara en agenda, förpesta vår tillvaro. Enligt flera imamer. Det är deras taktik.

Varför? Ja du, om den visste... hahaha
Citera
2024-12-27, 18:45
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Nej, personen kan vara trevlig. Men du glömmer att personen är en del i förvandlingen av vårt svenska samhälle till en mångkulturell mardröm.

Som i alla andra sammanhang så är det pengar som är det effektivaste vapnet. Rösta på partier som vill dra ned bidragen till invandrare. Undvik att göda affärer som ägs av invandrare, som pizzerior och små affärer likt ”Alis livs”. Om du får besökstid i sjukvården hos en läkare med namn som avslöjar att ursprunget är i Mellanöstern, avboka eller försök få en ny tid med annan läkare. Om du har ett chefs-jobb och anställer folk, sortera alltid bort ”vissa” ansökningar. Om du säljer saker på Blocket, sortera också alltid bort ”vissa” kunder!

Genom att konsekvent agera mot mångkultur kan vi själva styra hur vår omgivning ser ut och minska vårt samröre med vissa människor. Detta är mycket effektivt, att bojkotta invandrares företag gör att många går ikull.

Att inte aktivt själv agera stödjer omvandlingen av vårt samhälle. Vill vi det?

Jag tänker inte gå så långt att jag beter mig otrevligt mot trevliga människor, om nån är duktig men kommer från annat land så kan de få jobb, handlar pizza där det är gott (finns ju inga svenska pizzabagare ändå). Sälja saker till invandrare kan jag i och för sig undvika.

Bättre att folk jobbar än att de blir utfrysta.

Invandringen borde stoppas på politisk nivå.
Citera
2024-12-27, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tsizan
Du har helt rätt. Jag personligen gillar bara östasiater som invandrare( ej zigenare/ indier) ty asiaterna saknar fräckhet, de är tacksamma, lydiga, arbetsamma och snyggare än de andra lägre stående raser! Desutom hade t.ex Kina högstående kultur 5000 år

Vad har du för mindre bra erfarenheter av indier?
Citera
2024-12-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThiefGatansLag
Vad har du för mindre bra erfarenheter av indier?
Beter sig som zigenare åtminstone de lägre kaster. Siker är lite bättre. Fräckhet och otacksamhet skilljer de från övriga östasiatiska raser
Citera
2024-12-27, 19:56
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag tänker inte gå så långt att jag beter mig otrevligt mot trevliga människor, om nån är duktig men kommer från annat land så kan de få jobb, handlar pizza där det är gott (finns ju inga svenska pizzabagare ändå). Sälja saker till invandrare kan jag i och för sig undvika.

Bättre att folk jobbar än att de blir utfrysta.

Invandringen borde stoppas på politiska nivå.

Du har rätt! Självklart skall man inte vara otrevlig mot människor.

Men jag förbehåller mig rätten att själv välja vilka jag umgås med eller köper varor och tjänster av.

Som Groucho Marx lär ha sagt: ”De föreningar som vill ha mig som medlem skulle jag aldrig vilja vara med i!”.

Jag väljer själv vilka personer eller företag som jag vill köpa tjänster av eller umgås med. Jag skulle aldrig köpa tjänster av irländska asfaltläggare eller något av en zigenare. Denna grupp som jag bojkottar innehåller även invandrare från MENA, Pakistan och Indien.

Sedan min studietid vet jag vilka grupper av studenter som fuskar, myglar och försöker krångla sig igenom en utbildning. Jag vänder därför tvärt i dörren om jag möter en iransk läkare eller liknande.
Citera
2024-12-27, 23:22
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Du har rätt! Självklart skall man inte vara otrevlig mot människor.

Men jag förbehåller mig rätten att själv välja vilka jag umgås med eller köper varor och tjänster av.

Som Groucho Marx lär ha sagt: ”De föreningar som vill ha mig som medlem skulle jag aldrig vilja vara med i!”.

Jag väljer själv vilka personer eller företag som jag vill köpa tjänster av eller umgås med. Jag skulle aldrig köpa tjänster av irländska asfaltläggare eller något av en zigenare. Denna grupp som jag bojkottar innehåller även invandrare från MENA, Pakistan och Indien.

Sedan min studietid vet jag vilka grupper av studenter som fuskar, myglar och försöker krångla sig igenom en utbildning. Jag vänder därför tvärt i dörren om jag möter en iransk läkare eller liknande.

Ja men kör på om det funkar för dig.
Citera
2024-12-27, 23:23
Du kan ju sprida rykten mellan olika klaner

Då blir dom helt galna
Citera
2024-12-27, 23:27
Medlem
flugornass avatar
Sluta försörja dom med bidrag utan att ställa krav.
Just i kväll är jag stark, jag vill bara få ut dom ur landet oaktat hur och varför.
Citera
2024-12-28, 17:44
Avstängd
Danskarna är 10 år före Sverige. Kriminella familjer slängs ut på gatan bla och de får INTE någon ny lägenhet. Föräldrar anses vara ansvariga för deras barn "målsmans ansvar". DE har sk läroplikt och inte en helt menlös "skolplikt" som i Sverige. De som bara lallar omkring på SFI i DK lektioner minskar bidragen successivt direkt.

Bara kopiera DK. Tänk inte själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in