Men snälla sluta dröm om 25 åriga kvinnor som jagar flintisar med ölmage, det handlar inte om dig det. Det handlar om en våldtäkt. En anmäld våldtäkt och hur mycket du än fantiserar om att tjejen velat ha gubben så är det inte så för hon har anmält honom. När ska poletten trilla ner att vi pratar om en brottsutredning i denna tråd inte gubbars fantasier?
25-åriga kvinnor vill väldigt sällan ha 50-åriga män. Och om en våldtäkt anmäls så är det oftast en våldtäkt som begåtts.
Men jag tycker ändå inte att man ska förutsätta något innan det är utrett.
Vi kan väl säja så här, han deltog nog inte som stjärnkirurg anställd på akuten.
Kan han ha jobbat på restaurangen under regionens julbord & våldtagit en gäst?
OMG...inte för att vara elak men hans sambo ser ju ut som hon tigerkvinnan eller Kajsa Anka. Helt off topic såklart. Men kunde inte låta bli att studsa när jag såg henne.
Hon skulle vara vacker utan allt skit. Varför förstör sig kvinnor så? Han är 47. De borde skrivit 45-årsåldern om det är han och inte 50-årsåldern. Han verkar bo själv.
Senast redigerad av TaxenSixten Igår kl. 23:35.
Hon skulle vara vacker utan allt skit. Varför förstör sig kvinnor så? Han är 47. De borde skrivit 45-årsåldern om det är han och inte 50-årsåldern. Han verkar bo själv.
Helt med dig. Trist att det tycks bli allt mer vanligt att göra sig så onaturlig. Subtilt är det ju inte!
OMG...inte för att vara elak men hans sambo ser ju ut som hon tigerkvinnan eller Kajsa Anka. Helt off topic såklart. Men kunde inte låta bli att studsa när jag såg henne.
Han ser också ut att ha botox i ansiktet på flera av sina bilder. Helt stel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!