Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-18, 17:21
Medlem
Hall hall FB.

Tnkte stta igng med en relativt lg och nybrjar cykel, d jag tidigare har krt test e, dbol och tren. Men efter hoppat av utrustningen inte knt samma driv och tappa drivet p gymmet samt varit med om en skada.

Har nu dremot brjat tagit mig tillbaka med rutiner och ett bra, strikt kostschema.
Tnker att en cykel sarms, kan vara roligt att testa, fr att se vad allt snack handlar om. Skratta inte allt fr mycket t mina stats r ni snll, har varit sjukskriven 2 r, utan att kunna g pga skada, s tappade typ allt jag hade byggt upp.

lder: 27
Erfarenhet: 10 rs erfarenhet inom gymmet.
Lngd: 185
Vikt: 77

Lutandes hantelpress: 3 reps / 38kg (Kr inte bnk, d jag fredrar incline hantelpress mycket mer)

Bj: 4 reps / 90kg (vgar inte testa g hgre pga tidigare skada)

Mark: (Inte testat marklyft nnu, men terkommer med status

Utrustning: Ostarine (MK-2866)

Cykel:
Tid: 8 veckor.
Dos: 20mg/dagen.
Extra_1: 3L vatten/dagen i enbart vtskeformat (Fr att maximera cykelns frdelar och minimera potential risker och ven reducera vatten uppbyggnad i min kropp under dessa 8 veckor).
Extra_2: Kommer ven ta 2 kapslar varje morgon & varje kvll (4 totalt) i dessa 8 veckor av RAW PRO LIVER.

Kommer uppdatera statusen veckovis, dr jag kommer g igenom knslan och hur lget ligger till. Uppdatering p mina lyft, samt uthllighet och vikt. Uppdatering ifall jag mrkt en kning i ngra av de potentiella biverkningarna:
- Acne
- Bitchtits (osker p ifall ostarine kan bidra med detta, ge mig grna feedback i kommentarerna).
- Huvudvrk
- Hravfall (?)

Min PCT kommer att best av 3 veckor dr jag kommer fortstta 4 kapslar RAW PRO LIVER (2 p morgonen, 2 p kvllen).
Och s kommer jag ven att ligga p troligtvis nolvadex:
- 40mg/dagen vecka 1
- 30mg/dagen vecka 2
- 20mg/dagen vecka 3
- 10mg/dagen vecka 4

Knner mig mest osker kring PCT och vad som r ndvndigt fr en s hr ny brjar sarms cykel. Kom grna med tips / feedback kring PCTn, frn er som har haft tidigare erfarenheter av ostarine.

Kommentera grna vad ni tycker, ifall ni anser ngot som br bytas ut eller frbttras eller ngot som r fel. r ppen fr att lra mig, och ta in s mycket som mjlig. Hll grna en god ton och dela grna med dig dina tidigare erfarenheter av ostarine och cykler (inkl pct).
Citera
2024-12-18, 22:31
Medlem
TourettePies avatar
lter super, tren gjorde mig till ett djur men de psykologiska sidoeffekterna r dock ej vrt. just nu kr jag 250 test i veckan och 20mg mk677 (fr aptiten) om dagen. min kur r snart slut, lagt p cirka 7 kilo muskler under en 12 veckors period.

tar ven liv 52 vilket jag alltid tar under en bulk.

kr p!
Citera
2024-12-19, 10:47
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TourettePie
lter super, tren gjorde mig till ett djur men de psykologiska sidoeffekterna r dock ej vrt. just nu kr jag 250 test i veckan och 20mg mk677 (fr aptiten) om dagen. min kur r snart slut, lagt p cirka 7 kilo muskler under en 12 veckors period.

kr p!

Haha, sju kilo muskler. Ja tjena, kom du och de andra brukarna p din dagliga verksamhet fram till den slutsatsen eller?
Citera
2024-12-19, 11:19
Medlem
Med Mk r det viktigt att hlla koll p blodtrycket. Kp en blodtrycksmtare och kolla regelbundet.
Hgst tveksamt att du behver PCT p MK men vill du veta skert ta ett blodprov ngon vecka efter avslutad kur s fr du det svart p vitt.
Citera
2024-12-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robster69
Med Mk r det viktigt att hlla koll p blodtrycket. Kp en blodtrycksmtare och kolla regelbundet.
Hgst tveksamt att du behver PCT p MK men vill du veta skert ta ett blodprov ngon vecka efter avslutad kur s fr du det svart p vitt.

Skulle snarare sga att han br hlla mer koll p blodglukose men det kanske var det du menade. S han br infrskaffa en blodglukosmtare och kolla varje morgon. r inte dumt med en blodtrycksmtare liks.

Edit:

Trodde det diskuterades mk677, my bad.
Senast redigerad av FB007 2024-12-19 kl. 15:47.
Citera
2024-12-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TourettePie

kr p!

Tren r ju sjlvklart p en helt annan niv! Men knner sjlv att jag inte vill kra p de atm nu nr jag precis brjat f rutiner i gymmet + tycker inte risken gentemot rewarden r tillrckligt rttfrdigat om man inte tvlar inom sporten B)
Citera
2024-12-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robster69

Vad fr dig att sga att man inte behver en PCT p ostarine? Tnker att det r alltid bst att vara "rather safe than sorry".
Eller du kanske tycker de rcker med 4 kapslar RAW PRO LIVER under dessa 10 veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in