2024-12-19, 10:39
Medlem
Hej!

Eftersom oxy inte verkar g att f tag i Malm frsker jag nu hitta ngot likvrdigt med euforin och vlbefinnandet man fr av oxyn. S vad fredrar ni?
Lyrica eller tramadol? Vill inte bli alldeles fr seg, grna lite speedad och glad liksom.
Citera
2024-12-19, 11:03
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universitetsholmen
Hej!

Eftersom oxy inte verkar g att f tag i Malm frsker jag nu hitta ngot likvrdigt med euforin och vlbefinnandet man fr av oxyn. S vad fredrar ni?
Lyrica eller tramadol? Vill inte bli alldeles fr seg, grna lite speedad och glad liksom.

Tramadol r ett morfinliknande preparat precis som oxycontin.
Lyrica har inte samma effekt, det gr s att du knner dig full och go (seg).

Men som jag alltid sger, det bsta berusningsmedlet r livet, allts inga preparat alls.
Citera
2024-12-19, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Tramadol r ett morfinliknande preparat precis som oxycontin.
Lyrica har inte samma effekt, det gr s att du knner dig full och go (seg).

Men som jag alltid sger, det bsta berusningsmedlet r livet, allts inga preparat alls.

Tack fr svar!! S tramadol r allts det nrmsta jag kan komma?
Citera
2024-12-19, 11:21
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Tack fr svar!! S tramadol r allts det nrmsta jag kan komma?

Med tanke p att tramadol r en opioid och lyrica r en helt annan sorts drog s br det ju rimligtvis frhlla sig som s.

Eller vad tror du sjlv?
Citera
2024-12-19, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Med tanke p att tramadol r en opioid och lyrica r en helt annan sorts drog s br det ju rimligtvis frhlla sig som s.

Eller vad tror du sjlv?

Surgubbe!

Jag har en del tolerans mot oxy som sagt, hur mnga mg tramadol tror du jag kan ta fr en bra effekt? 400 mg?
Citera
2024-12-19, 12:35
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Surgubbe!

Jag har en del tolerans mot oxy som sagt, hur mnga mg tramadol tror du jag kan ta fr en bra effekt? 400 mg?

Oxy r ju vldigt mycket bttre n tramadol p alla plan, s jag tvivlar p att du kommer knna dig helt tillfredsstlld hur du n gr.

Om du aldrig kkat det tidigare s fr du vl testa dig fram successivt. Man kan ju alltid ta mer.
Citera
2024-12-19, 12:53
Medlem
zopicloneds avatar
Lyrica framfr tramadol 10 gnger av 10!
Citera
2024-12-19, 13:27
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Surgubbe!

Nr jag hll p med tramadol s fick jag ingen effekt av oxy, s det kan bli ltt att du verdoserar, var frsiktig.
Citera
2024-12-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Nr jag hll p med tramadol s fick jag ingen effekt av oxy, s det kan bli ltt att du verdoserar, var frsiktig.

Hur menar du? Att nr kroppen blir van med tramadol s fr man ingen ruseffekt av oxy?
Fan va bull
Citera
2024-12-19, 15:51
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Hur menar du? Att nr kroppen blir van med tramadol s fr man ingen ruseffekt av oxy?
Fan va bull

Kan hnda, sger inte att det r s fr alla men kroppen kan tappa enzymer som gr att effekten frsvinner och d gller det ven morfin och liknande preparat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in