Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 09:15
Medlem
Tjena! Började med min första kur för 4 veckor sen, 350mg testo e i veckan.

Har börjat få väldigt mycket acne i ansiktet och hårbotten, dessutom har jag gått upp från 91 kg till 98 på 4 veckor???

Äter väldigt clean kost, ca 200 kalorier överskott. Tänkte ta blodprov vid vecka 8 egentligen men kanske ska göra det redan nu, eller borde jag bara slänga in Arimidex redan nu i förebyggande syfte?
Citera
Igår, 10:01
Medlem
Googlade lite och fann att nybörjardos skall vara 250 mg var 5:e dag. Minimum 12 veckor och MAX 15-20 veckor.
Detta gäller Testosteron Enanthate från Swedstore.com.
Tränar själv men har aldrig använt preparat utan bara massor av rätt mat. Synd att ta dessa risker med okända produkter tycker jag.
Om du redan nu får oönskade bieffekter är väl det en varning om något.
Lycka till önskar jag dig och ta det försiktigt.
Citera
Igår, 12:04
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ta ett blodprov. Hellre för många blodprov än för få! Och jäkligt dumt att slänga i sig en massa preparat i blindo...

Citat:
Ursprungligen postat av deesantdeesant
Googlade lite och fann att nybörjardos skall vara 250 mg var 5:e dag. Minimum 12 veckor och MAX 15-20 veckor.
Detta gäller Testosteron Enanthate från Swedstore.com.
Tränar själv men har aldrig använt preparat utan bara massor av rätt mat. Synd att ta dessa risker med okända produkter tycker jag.
Om du redan nu får oönskade bieffekter är väl det en varning om något.
Lycka till önskar jag dig och ta det försiktigt.

Jaha, en moralkärring som inte kan något om ämnet ger sitt bidrag till tråden. Tack? Eller något.
Citera
Igår, 20:23
Medlem
Damen101s avatar
Du får skriva mer information om läget?

Ålder?
Kön?
Produkt?
Kost?
Och dylikt.

Men furix kan hjälpa men jag hade gjort en blodprov. Det finns produkter du kan köpa för vätskebindingen och acnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in