Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 09:52
Medlem
Måndag 23 december klockan 19:30 i TV4 och TV4 Play äger den 30:de upplaga rum av uppesittarkvällen i år med Daniel Norberg och Lotta Engberg. Årets gäster är Torbjörn Averås Skorup, Laila Adéle, Sven-Ingvars, Viktor Norén, Carola Häggkvist, Dante Zia, Carin da Silva, Claes Malmberg, Göteborgs Symfoniker, Sanna Nielsen, Medina, Maja Francis och Solid Gospel.

Förra årets snackisar var bland annat minderåringen som missade miljonen och kraschen på TV4 Play och Bingolottos hemsida. Vad kan det bli för händelser i årets omgång?
Citera
Igår, 12:13
Medlem
67arigGubbes avatar
Hoppas de inte har massa reklam och för långa pauser som vanligt.. då blir det långtråkigt.

Hoppas jag vinner 1 miljon eller en kul bil på mina lotter!
Citera
Igår, 12:30
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Hoppas de inte har massa reklam och för långa pauser som vanligt.. då blir det långtråkigt.

Hoppas jag vinner 1 miljon eller en kul bil på mina lotter!

Håller med, de har ju vanligtvis reklampauser på nästan en timme mellan varje omgång. Hoppas att de skrotar det snart.
Citera
Igår, 12:34
Medlem
Hur många av artisterna är inspelade tidigare?
Citera
Igår, 13:15
Medlem
Turbotores avatar
Som vanligt de flesta, precis som det är bestämt vilka och framförallt hur många lotter som ska vinna.
Citera
Igår, 13:17
Medlem
klybans avatar
En sak jag lärde mig på en uppesittarkväll, köp för guds skull ingen lott online, för sen ringer de och ringer och ringer om och om igen till dig senare och vill sälja mer.

Var något år sedan sist, kanske man ska ta sig och köpa en lott tills i år.
Citera
Igår, 16:32
Medlem
SirTomhamHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotore
Som vanligt de flesta, precis som det är bestämt vilka och framförallt hur många lotter som ska vinna.

Är ju jävligt svårt att göra upp en vinstplan annars.
Citera
Igår, 20:19
Medlem
Bluebeast72s avatar
Kvällen kunde bli trevlig lyckad o smågo utan den förbannade flabbande hysteriska Daniel, förstör allt med sitt välrdens sämsta kallprat, flesande o äckliga lugg.
Citera
Igår, 21:28
Medlem
picapicans avatar
I år är väl fler artister än någonsin förinspelade. Inte en chans att Carola och Sven Ingvars är där live.
Citera
Igår, 21:47
Medlem
Claes Malmberg meddeulade ju att han var sjukskriven pga någon operation han nyss gjort.

Och var oklart vad han hade gjort för en operation.

Men har kanske börjat jobba nu.
Citera
Idag, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En sak jag lärde mig på en uppesittarkväll, köp för guds skull ingen lott online, för sen ringer de och ringer och ringer om och om igen till dig senare och vill sälja mer.

Var något år sedan sist, kanske man ska ta sig och köpa en lott tills i år.

Det där du inte ensam råkat ut för. Mitt råd är att lämna ut ett gammalt telefonnummer eller till Fröken ur. Då slipper man vara med oss sådant. Telefonförsäljare är något som ger
mig huvudvärk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in