Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 09:58
Medlem
MrMarios avatar
Jag r en kille, men r ganska androgyn, eller feminin. Nr jag inte klippt hret p ett tag s r det ganska vanligt att jag blir misstagen fr att vara tjej. Men denna feminitet brjade jag knna av mest efter puberteten, typ runt 18+ brjade jag mrka av en tydlig feminisering av bde mitt utseende och min mentalitet som blivit mjukare hela tiden sedan dess.

Men har aldrig varit direkt osker p min knstillhrighet. r kille och skulle inte vilja leva livet som tjej. Dock s r jag bisexuell och ven fast jag har tjej nu s hnder det ibland att jag trffar killar p grindr och bodycontact, helt enkelt fr att jag inte knner mig sexuellt njd utan att ligga med killar ibland. Oftast njer jag mig dock med chatt och att f dickpics. Men ibland s kan jag inte lta bli att trffa snubbar irl.

Jag gillar och tnder p fitta, och nu p senaste tiden har jag blivit vldigt inne p fantasin hur sknt det vore att faktiskt ha en fitta sjlv, f kuk i fittan, f en kille att komma oskyddat i fittan etc. Ibland nr jag och min fv knullar s blir jag ktare om jag fantiserar att hon r jag och att det r jag som blir psatt s...haha jtte weird. Mnga konstiga tankegngar som skrmmer mig lite d jag r rdd att bli jtte weird och typ f fr mig att komma ut som halv-lesbisk tjej till min tjej helt pltsligt. Vad r era tankar och kommentarer till dessa mrkliga tankegngar?
Senast redigerad av MrMario Igår kl. 10:00.
Citera
Igår, 10:06
Medlem
One2Manys avatar
Det kallas autogynefili och r hela grundorsaken till s k transsexualism.

It's a fetish.
Citera
Igår, 10:39
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Vad r era tankar och kommentarer till dessa mrkliga tankegngar?

Tnk igenom vad du knner och var noga med hur av vad du berttar fr din flickvn. Den stackaren vill vl slippa oroas fr att du lmnar henne fr att du r osker p dig sjlv.

Men att du trffar andra killar vid sidan om. r hon med p det eller r du otrogen mot henne?

Annars s r det vl inget konstigt. Jag skulle aldrig tnka s eftersom jag inte r som du. Du skulle aldrig tnka som mig eftersom du inte r jag. Vi r alla olika. Finns nog mnga som haft liknande tankar som du har. Vem vet om 10 r s kanske du har fitta.
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Kanske ska du prata med ngon?
Citera
Igår, 10:49
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanabatman2
Kanske ska du prata med ngon?

Ja, jag frgar ju experterna p flashback.
Citera
Igår, 10:52
Medlem
Sqrbankens avatar
Har du oskyddat sex vid sidan om? Som ett tmligen sexuellt inaktivt strthetero s har jag nog precis inget vettigt att komma med som rr dina fantasier men att bjuda sin partner p deppiga knssjukdomar som grdde p moset efter att i lnndom spelat p bortaplan (tolkar din text som att hon inte vet om detta) r vll alltid vrt ett spstraff eller tv
Citera
Igår, 10:57
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Har du oskyddat sex vid sidan om? Som ett tmligen sexuellt inaktivt strthetero s har jag nog precis inget vettigt att komma med som rr dina fantasier men att bjuda sin partner p deppiga knssjukdomar som grdde p moset efter att i lnndom spelat p bortaplan (tolkar din text som att hon inte vet om detta) r vll alltid vrt ett spstraff eller tv

Nope, har bara oralt oskyddat, men har inga sjukdomar. Sen s r det ingen statshemlighet heller d vi bda r okej med samknat sex inte r otrohet.
Citera
Igår, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Ja, jag frgar ju experterna p flashback.

Det lter som om du behver hjlp i verkliga livet, frn ett proffs. Lycka till!
Citera
Igår, 11:37
Medlem
oditnemeuxors avatar
Inga som helst problem fr min del, jag hade grna provat att ha sex med en feminin man som sminkar sig och beter sig kvinnligt. Snarare borde det gra t.ex. avsugningar nnu sknare, eftersom mannen vet hur en kuk ska hanteras d han sjlv br en.

Sen har du alltid mjligheten att knsoperera dig, men det verkar inte vara ett alternativ d du trots allt ser dig som man. Detta tycks vara en fetish.
Citera
Igår, 13:47
Medlem
67arigGubbes avatar
Du r bg. S enkelt r det..

Du har en rv, be ngon annan bg fylla din stjrt med sperma? De r vl de nrmsta du kan komma? Om du inte vill bli bgtrans dvs..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in