Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 18:32
Medlem
BollJonglerarens avatar
Som rubriken lyder så undrar jag om Stockholms nolltolerans mot graffiti har en påverkan på vad writers använder, Jag tänker mig att om allt ändå blir buffat vad är anledningen att använda dyrt ink eller riskera att bli tagen på bar gärning och sedan inte kunna använda ”det är vattenbaserat, jag kan ta bort det nu!” som ett argument.
Citera
Igår, 18:35
Medlem
Bara för att det är vattenbaserat betyder det inte att det löser sig i vatten när det torkat! Oavsett om du skulle kunna ta bort det så går du inte loss, skadan är redan skedd!! Mvh
Citera
Igår, 18:41
Medlem
StonedMonkeys avatar
Det har funnits i över 20 år utan att det hänt hittills, så jag gissar på att det inte kommer hända alls.
Citera
Igår, 18:47
Medlem
BollJonglerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xposted
Bara för att det är vattenbaserat betyder det inte att det löser sig i vatten när det torkat! Oavsett om du skulle kunna ta bort det så går du inte loss, skadan är redan skedd!! Mvh

Du har rätt! men jag tänker att det finns lätt lösliga fyllningar som går bort lätt nog att om man blir tagen av en roidad-snubbe och inte har nått val med att springa därifrån så kanske man kan komma iväg med det!
Citera
Igår, 18:48
Medlem
Kanske😁
Citera
Igår, 19:42
Medlem
Du får måla lagligt mellan linjerna på övergångsställen. Hur mycket du vill, till och med vidrigheter får vara där. För där får ju uppenbarligen viderwoke-propagandan öppet och provocerande smutsa ned det offentliga rummet, så där är det fritt fram för alla, vem som helst att klottra i princip vad som helst och hur mycket som helst. Lika för lagen.
Citera
Idag, 03:43
Medlem
HBTKuks avatar
Nej, det påverkar inte. Du vill alltid ha bra färg. Ser mina buffs titt som tätt i i tubar och andra färdmedel.

Alltid kokat eget bläck. Kör just nu en blandning med ink, läderfärg och en skvätt bromsvätska. Färgen är tät och svart som synden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in