Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 21:35
Medlem
Jag hörde att en kompis som hade blivit gripen hade sagt "Kan jag få en autograf? Mina vänner kommer aldrig tro på det här annars."

Vet inte om det är sant eller inte. Men hah ändå.

Har ni några roliga andra förslag? Att vad skulle man kunna säga till en polis när man blir gripen.
Citera
Igår, 21:38
Medlem
ApolloSthlms avatar
Kommer jag bli piskad oxå? ( ler sexigt mot polisen...)
Citera
Igår, 21:41
Medlem
Undvik kuken, annars blir jag kåt
Citera
Igår, 21:43
Medlem
vet inte om man behöver säga något för att få ett minne för livet.

när jag rymde från psyk en gång och polisen gick på uppdrag att hämta dit mig igen så passade jag på att "skoja" lite. t-ex så förstod jag att de skulle komma hem till lägenheten och hämta mig på kvällen, så jag förberedde en plats i förrådet som låg precis under lägenheten. gjorde så att låset såg ut att ha låsts från utsidan, lade kuddar och grejjer i min säng så det såg ut som att någon låg där och sov osv. och jovisst, på kvällen hörde jag stövlarna stampades och det nästan kirrade i magen hur spännande det var. skulle det bli jackpot så hade jag hört smällar och sen sett skotthåll i täckena och kuddarna ju, kameran skulle fram i högsta hugg.

nästa dag så skulle de givetvis till mitt arbete för att hämta mig, förstod jag med. så jag var där och som av en slump så efter en rökpaus så såg jag snutbilen och massa folk därinne. två st, en man och en kvinnlig polis kom ut, och jag såg mannen fumla efter handfängslen så jag gick emot dem med öppna nävar. och iaf kvinnan flinade brett.
Citera
Igår, 22:34
Medlem
DieselnDusts avatar
Kommer bara på en och det är från en film. Cheech & Chong, bil scenen när farbror blå knackar på rutan och han börjar sjunga: Keep on knocking but you can't come in.

😂😂
Citera
Igår, 22:40
Medlem
Vad blir det till frukost?
Citera
Igår, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Jag hörde att en kompis som hade blivit gripen hade sagt "Kan jag få en autograf? Mina vänner kommer aldrig tro på det här annars."

Vet inte om det är sant eller inte. Men hah ändå.

Har ni några roliga andra förslag? Att vad skulle man kunna säga till en polis när man blir gripen.

MACKE! RING ÅKLAGARN
Citera
Igår, 23:23
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Ja jag vet att körde lite vingligt.
Drog en ordentlig runk. beviset finner du på vindrutan
Citera
Idag, 00:22
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Är det en skallig snut då är alltid 'Bra jobbat Kojak, ännu ett fall löst" populärt.
Citera
Idag, 00:52
Medlem
I Greta gris, tv program för barn säger Pappa gris när en polis stannar honom: "Jag vet inte vad jag har gjort, men jag ska inte göra det igen". Den skulle jag kunna tänka mig att säga. Rätt oskyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in