Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Idag, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Jag har legat med 100+ tjejer, varav många icke-svenskar och kan konstatera att du har fel alternativt är oskuld.
Du knullar främlingar. Sex utvecklas genom att man lär känna varandra intimt. Din erfarenhet är sålunda inte värd ett skit, då du inte lyckas/vill ha långa relationer.
Men du som är så duktig på att hitta brudar att knulla borde kanske starta en OF-kanal?
Citera
Idag, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Så du har legat med ca 1 promille av vad jag legat med och anser din åsikt vara tyngre än min? Ok, men kan du utveckla vad din åsikt är, mer än "TS har fel"?

Vad är din uppfattning om svenska kvinnor? Helst mellan åldrar 12-25.
Nu tappade jag all respekt för dig JN. Du är en skrävlare. Håller dock med dina första tre inlägg.
Citera
Idag, 01:19
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Nu tappade jag all respekt för dig JN. Du är en skrävlare. Håller dock med dina första tre inlägg.
För oss svenskar; vad är en "skrävlare"?
Citera
Idag, 01:27
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
För oss svenskar; vad är en "skrävlare"?
Jag googlade och hittade ett antal incel-forum, alltså forum där ensamma män i grupp sitter och postar om hur olyckliga dom är och hur gärna dom vill förlora oskulden, och "skrävlare" verkar vara ett ord som incels använder för att beskriva en lögnare. Du kallar mig alltså för lögnare, kort efter att du sagt att du håller med mig. Är du måhända bög, dum i huvudet eller båda och? Om jag kunde visa dig insidan av min hjärna för att bevisa att varenda ord jag skriver stämmer så skulle jag göra det, men om du fick syn på en hjärna så skulle det för dig vara som att se en alien och du skulle imploderat. Håll dig till topic eller håll käften och dö irl.
Citera
Idag, 04:30
Medlem
Citat:
Du är nog ganska ensam som tycker att jag har problem,
Nähädå , han är inte alls ensam att tycka så , tvärtom han är i majoritet.
Citera
Idag, 05:04
Medlem
Jasper Newton verkar ha bott med sin syster hela sitt liv
Citera
Idag, 05:30
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Med tanke på din "Hjälp jag kallade en kollega för jävla lebb för att hon inte ville ta mig på kuken - Jag satt bredvid en tjej idag och viskade i örat "åh ta mej på kuken" och då sa hon att hon ska anmäla mig till sexualbrottmyndigheten och då kallade jag henne för jävla lebb. Nu är jag orolig över att jag sårat henne." samt en del andra av dina påbörjade inlägg verkar det som att lampan är tänd men ingen är hemma. Om nu "alla" svenska tjejer du varit med är så som du beskriver, du har inte funderat på om det verkligen är tjejerna det är fel på? Du behöver uppsöka vård.

Ta hand om dig.
Citera
Idag, 05:36
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Kan du inte flytta till dina utländska tjejers länder istället? Så blir vi av med kräk som dig i Sverige. Man kan tro att du kom hit 2015.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in