Citat:
Ursprungligen postat av
Inkapslad
Hon beslagtar mig inför kollegor (vi har jobbat ihop förr). står bakom min stol, lägger vänster arm runt min axel, ganska dominant/ägandemässigt. Men kärleksfullt. Länge och Hårt. Pratar på jobbet utdraget med andra.
Jag har ingen visuell representation av henne, men jag känner att det är hon och det skiftar aldrig till någon annan. Hon vill känna mig på mig i drömmen.
Vad tror ni det betyder? Kommer hon tillbaka?
Nej hon kommer nog inte tillbaka TS. Jag har haft liknande drömmar om kvinnor. Det mesta är min amina som visar mig saker hur jag kan förbättra min realtion till kvinnor. Du bör inte fastna för just denna kvinna utan lära dig mer om dig själv och fundera om hur du vill bygga en realtion till en kvinna.
Dock har jag upplevt att jag fick kontakt med någon i drömmarna som jag var förälskad i som i verkligheten var i nöd och jag gick till hennes jobb och faktiskt hjälpte henne då hon hade svimmat och jag genom drömmen fick att hon var i nöd. Jag har även träffat människor från andra religoner som är utbildade präster som har pratat om att vi människor har kollektiva drömmar där vi får kontakt med varandra. Eller något talar till oss och för oss samman. Det finns alltså en kraft i världen som drar oss till varandra.
Men jag tror inte det är den kraften som talar till dig TS. Vad tror du drömmen betyder om det var spegelvänt att du var hon?
*när jag tänker efter. När du har haft en sån där dröm ska du ju smsa tjejen och boka en date!!! Inte för sent än. Gör det nu! Skriv, hej! Jag hade en dröm. Vill du ses på en fika och prata?!
Det har funkat två
Gånger av två för mig. Testa, ända sätet för dig att veta TS. Du vill inte leva i en fantasi värld. Du pratar inte så mycket om drömmen sen med henne bara. Utan du säger bara att jag drömde en sak och vart nyfiken och ville prata med dig. Du behöver inte säga mer.