• 1
  • 2
2024-12-22, 01:35
Närvaron och kontakten kändes nutid, det var inte som en flash.

Minnet kom tillbaka hur det var med henne.

Mitt medvetna kan inte plocka upp hur jag kände med henne, men i drömmen kom det tillbaka. beröringen, känslan mellan oss.

Jag har förlorat minnet av henne genom att träffa andra människor. Om man sitter isolerat kan man behålla känslan längre än ett år..
Citera
2025-01-06, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Hon beslagtar mig inför kollegor (vi har jobbat ihop förr). står bakom min stol, lägger vänster arm runt min axel, ganska dominant/ägandemässigt. Men kärleksfullt. Länge och Hårt. Pratar på jobbet utdraget med andra.

Jag har ingen visuell representation av henne, men jag känner att det är hon och det skiftar aldrig till någon annan. Hon vill känna mig på mig i drömmen.

Vad tror ni det betyder? Kommer hon tillbaka?

Nej hon kommer nog inte tillbaka TS. Jag har haft liknande drömmar om kvinnor. Det mesta är min amina som visar mig saker hur jag kan förbättra min realtion till kvinnor. Du bör inte fastna för just denna kvinna utan lära dig mer om dig själv och fundera om hur du vill bygga en realtion till en kvinna.
Dock har jag upplevt att jag fick kontakt med någon i drömmarna som jag var förälskad i som i verkligheten var i nöd och jag gick till hennes jobb och faktiskt hjälpte henne då hon hade svimmat och jag genom drömmen fick att hon var i nöd. Jag har även träffat människor från andra religoner som är utbildade präster som har pratat om att vi människor har kollektiva drömmar där vi får kontakt med varandra. Eller något talar till oss och för oss samman. Det finns alltså en kraft i världen som drar oss till varandra.
Men jag tror inte det är den kraften som talar till dig TS. Vad tror du drömmen betyder om det var spegelvänt att du var hon?

*när jag tänker efter. När du har haft en sån där dröm ska du ju smsa tjejen och boka en date!!! Inte för sent än. Gör det nu! Skriv, hej! Jag hade en dröm. Vill du ses på en fika och prata?!

Det har funkat två
Gånger av två för mig. Testa, ända sätet för dig att veta TS. Du vill inte leva i en fantasi värld. Du pratar inte så mycket om drömmen sen med henne bara. Utan du säger bara att jag drömde en sak och vart nyfiken och ville prata med dig. Du behöver inte säga mer.
Senast redigerad av Malew 2025-01-06 kl. 01:49.
Citera
2025-01-09, 13:46
Citat:
Ursprungligen postat av Malew
Nej hon kommer nog inte tillbaka TS. Jag har haft liknande drömmar om kvinnor. Det mesta är min amina som visar mig saker hur jag kan förbättra min realtion till kvinnor. Du bör inte fastna för just denna kvinna utan lära dig mer om dig själv och fundera om hur du vill bygga en realtion till en kvinna.
Dock har jag upplevt att jag fick kontakt med någon i drömmarna som jag var förälskad i som i verkligheten var i nöd och jag gick till hennes jobb och faktiskt hjälpte henne då hon hade svimmat och jag genom drömmen fick att hon var i nöd. Jag har även träffat människor från andra religoner som är utbildade präster som har pratat om att vi människor har kollektiva drömmar där vi får kontakt med varandra. Eller något talar till oss och för oss samman. Det finns alltså en kraft i världen som drar oss till varandra.
Men jag tror inte det är den kraften som talar till dig TS. Vad tror du drömmen betyder om det var spegelvänt att du var hon?

*när jag tänker efter. När du har haft en sån där dröm ska du ju smsa tjejen och boka en date!!! Inte för sent än. Gör det nu! Skriv, hej! Jag hade en dröm. Vill du ses på en fika och prata?!

Det har funkat två
Gånger av två för mig. Testa, ända sätet för dig att veta TS. Du vill inte leva i en fantasi värld. Du pratar inte så mycket om drömmen sen med henne bara. Utan du säger bara att jag drömde en sak och vart nyfiken och ville prata med dig. Du behöver inte säga mer.

Oo jag kände det starkt, och det var inte bara positiva känslor. Sidor hos henne som jag får in drömmen som inte är helt positiva. Hennes kontrollbehov. Det är stark dragning till mig på gott och ont.

Jag vet att det är en dröm jag befinner mig i också. Så är det då en dröm....

Men men, jag måste inte ha henne. Men klart man blir nyfiken.
Citera
2025-01-11, 04:14
Medlem
Citat:
Hon beslagtar mig inför kollegor (vi har jobbat ihop förr). står bakom min stol, lägger vänster arm runt min axel, ganska dominant/ägandemässigt. Men kärleksfullt. Länge och Hårt. Pratar på jobbet utdraget med andra.

Jag har ingen visuell representation av henne, men jag känner att det är hon och det skiftar aldrig till någon annan. Hon vill känna mig på mig i drömmen.

Vad tror ni det betyder? Kommer hon tillbaka?

Vänster arm uttrycker vänskap (ljudlikheten är ingen slump). Hon vill vara din vän, inget mer.

Tyvärr!
Citera
2025-01-11, 08:02
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Vänster arm uttrycker vänskap (ljudlikheten är ingen slump). Hon vill vara din vän, inget mer.

Tyvärr!

Attans.
Citera
2025-01-12, 13:35
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Attans.
Har du positiva erfarenheter av henne menar du?

En sak det kan betyda är att de nuvarande dejten eller relationen som är på gång kanske inte är av den bättre arten och du vet redan om det undermedvetet?
Citera
2025-03-03, 20:43
Uppdate: vi har kommit i kontakt igen.

Intressant nog är hon kallare nu i sina svar men i drömmen är vår relation när hon tar på mig annorlunda .. hon är mer sexuell/bossig än valpig(som hon var 2023).

Så vi får se om vi jobbar ihop igen som drömmen påstår eller om det tar slut vid messande.
Citera
2025-03-18, 15:15
Bannlyst
Släpp henne nu en gång för alla. Hon är inte intresserad. Det är du som är det. Inte hon. Släpp henne och gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in