Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-12-21, 21:22
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Skitbra, mycket gammalt skit som kommer att försvinna då! Det blir bra så!

Det finns förbannat många bra Youtubekanaler vars ägare har avlidit. De kommer då alltså försvinna helt.
Citera
2024-12-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamSmith
Det finns förbannat många bra Youtubekanaler vars ägare har avlidit. De kommer då alltså försvinna helt.

Fan där sa du något, vet att åtminstone två av mina favoritvideor sedan många år lagts upp av nu avlidna personer, dags att ladda ned.

För övrigt hatar jag verkligen vad de gjort med sin sökfunktion. Jag skriver den EXAKTA titeln på en video jag vet legat där i 10+ år och måste ändå rota igenom två sidor hjärndött thirst content och två sidor helt irrelevanta saker innan exakta titeln dyker upp. Idag upptäckte jag att de gjort den ännu sämre: efter de översta grejerna med viss relevans kommer ett parti med helt orelaterade saker jag sökt på innan, SEDAN kommer äldre saker med relevant titel.
Citera
2024-12-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Ja? Om du finner innehållet på de respektive kanalerna intressant så laddar du ner det.
Citera
2024-12-21, 21:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ja? Om du finner innehållet på de respektive kanalerna intressant så laddar du ner det.

Det är ju det som oftast är omöjligt sedan pirateplayer försvann och EaseuseMobiMovier började ta belalt. Men kan du posta en gratis-tjänst med youtube till mp4 som funkar idag så får du en guldstjärna.
Citera
2024-12-21, 21:58
Medlem
Citat:
Det är ju det som oftast är omöjligt sedan pirateplayer försvann och EaseuseMobiMovier började ta belalt. Men kan du posta en gratis-tjänst med youtube till mp4 som funkar idag så får du en guldstjärna.

Det går att rippa skitet, men idds inte ta det här. Du får lösa det själv!
Citera
2024-12-21, 21:59
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det går att rippa skitet, men idds inte ta det här. Du får lösa det själv!

Men håll tyst då.
Citera
2024-12-22, 03:49
Medlem
Citat:
Men håll tyst då.

Om det är så viktigt för Dig så betalar man för fungerande program, håll tyst själv din snåla människa! 😅
Citera
Igår, 12:11
Medlem
Pusts avatar
Citat:

Det är inaktiva Gmail-konton som raderas. Google har klargjort att YouTube-konton inte blir berörda av det här.

https://techcrunch.com/2023/05/18/yo...tive-accounts/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in