1991 runt sovjets fall så hölls det en gratis konsert i Ryssland. Vissa säger att publiken var upp till 1.6 miljoner människor då det var gratis. Låt oss säga att nu Putin störtas 2025. Vilka band/artister skulle kunna göra en liknande konsert ? Musik enar ju folk och är ju ett bra sätt att föra samman alla igen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/For_...ters_in_Moscow
Så motivera vilka ni skulle vara bäst lämpade och varför .
Själv skulle jag nog ha en blandad skara . Med blandad musik.
försöker tänka vilka som skulle passa. Så ett kontroversiellt förslag men jag tror det skulle vara en hit.
nr 1
Weird al Yankovhic. Folk behöver skratta och han har ju ett rykte att köra väldigt underhållande shower samt " alla älskar Al". Ryssarna behöver lite humor i sina liv känner jag.
nr 2
Eminem , människor gillar ju eminem , bra att folk ska få ut lite frustration i hans mer"vågade " texter . Har ju även lite humor och politisk satir.
Nr 3 Sen behövs det lite mer show så det får bli
King gizzard and the lizard wizard. Unikt band med mycket att erbjuda
Nr 4 Vi kör lite hårdare så ryssarna får ut lite aggressioner förhoppningvis de sista på ett tag ,
Slip knot
Nr 5 Låt oss göra en reunion med
Daft punk
Lite skön electro med en massa klassiska låtar . Around the world är ju riktigt passande
och avslutande nummer/artist/band blir
Nr 6
BABYMETALl , vem kan motstå dessa små rockande japanskor ?
Era förslag för en sådan konsert för att "ena väst världen 2025 (förhoppningsvis )