• 5
  • 6
2024-12-23, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Är det inte lite skrytigt av dig att hävda att du har insyn i tyska säkerhetspolisens arbete?

Det är dina ord. Inte mina.

Du bygger halmgubbar utifrån vad jag skrev.

Jag har inte påstått någonstans att jag har insyn i polisutredningen och mitt svar ovan till dig var uppenbart ironi.
Citera
2024-12-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Det är dina ord. Inte mina.

Du bygger halmgubbar utifrån vad jag skrev.

Jag har inte påstått någonstans att jag har insyn i polisutredningen och mitt svar ovan till dig var uppenbart ironi.
Eftersom du vet att det var en islamistisk attack trots att alla medier påstår motsatsen så måste du ha insyn. Eller du kanske är synsk? Slut där!
Citera
2024-12-23, 21:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Eftersom du vet att det var en islamistisk attack trots att alla medier påstår motsatsen så måste du ha insyn. Eller du kanske är synsk? Slut där!

Det är uppenbart att det är en islamisk terrorattack.
AfDs ledare Alice Weidel håller med mig.

Varför annars kör man med bilen in i en folkmassa på en julmarknad för kristna?

Vad var Anis Amri, Mohamed Lahouaiej-Bouhlel och Rakhmat Akilov motiv tror du?
De alla begick samma dåd som denna dåren och vad var deras gemensamma nämnare tror du?

Var de också ”islamkritiska” och självutnämnda AfD experter?

Givetvis försöker media mörklägga gärningsmannen riktiga motiv.

En saudiarabisk ”högerextrem islamkritiker”?
Du är så naiv att du tror på det?
Tillåt mig att skratta.

Återigen ” Islam är statsreligion och den enda religion som får utövas av saudier.
Senast redigerad av Jon10 2024-12-23 kl. 21:28.
Citera
2024-12-23, 22:48
Medlem
EpicUsernames avatar
Eftersom Sveriges muslimer till större del är mer vettiga och fattar att Gud kommer straffa folk som skadar oskyldiga & det är verkligen inte sunt beteende för fem öre. Många har flytt från destruktiva förhållanden, även från terror ibland. Man vill ha något nytt i Sverige även om man har kvar en tro.

Ofta är det svårt psykiskt sjuka eller berusade som begår terrorbrott. En hel del muslimer lever ett modernt liv idag, arbetar, fokuserar på familjen och sin utveckling, liksom kämpar på. Varför skulle dessa offra allt och göra så galna saker?
Alla med vett förstår ju att det inte är rätt att begå sådana handlingar mot oskyldiga. Det är haram så att säga.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-12-23 kl. 22:53.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in