Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Idag, 14:09
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Hur menar du? Finns det en gratis version?

Japp, bara man har ett konto fr man anvnda det, men d mste man vnta en stund innan spelsessionen brjar. Ibland flera minuter fr att en rigg skall bli ledig. Om man har betalt version gr det igng direkt. Man fr nnu hgre upplsning osv. Kr sjlv p gratisvarianten ven om jag inte spelar s srskilt ofta nu fr tiden.

Antaligen kommer de bli s att cloudgaming kommer erstta vanlig gaming efterhand. Man kommer bara kpa gamingdatorer fr att kra vldigt speciella spel som inte har std i cloudtjsnterna.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Japp, bara man har ett konto fr man anvnda det, men d mste man vnta en stund innan spelsessionen brjar. Ibland flera minuter fr att en rigg skall bli ledig. Om man har betalt version gr det igng direkt. Man fr nnu hgre upplsning osv. Kr sjlv p gratisvarianten ven om jag inte spelar s srskilt ofta nu fr tiden.

Antaligen kommer de bli s att cloudgaming kommer erstta vanlig gaming efterhand. Man kommer bara kpa gamingdatorer fr att kra vldigt speciella spel som inte har std i cloudtjsnterna.
Vilket niv p grafikkort hller det?
Citera
Idag, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vilket niv p grafikkort hller det?

Det r ett 4080 och sedan kan man prjsa i tv niver fr hgre upplsning.

4k r max.

Vet inte om jag fr lnka sidan, men dr finns abonnemang med info.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora Idag kl. 14:48.
Citera
Idag, 14:48
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Det r ett 4080 och sedan kan man prjsa i tv niver fr hgre upplsning.
https://www.nvidia.com/sv-se/geforce-now/memberships/
4k r max.

Nej det r bara Ultimate som har 4080 niv grafik.
Citera
Idag, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Nej det r bara Ultimate som har 4080 niv grafik.

Just det.
Men ta bort lnken frn mitt inlgg. Tror inte vi fr lnka s.
Citera
Idag, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Du fr prenumerera p Xbox PC, EA Play, Ubisoft+ eller dyl i kombination med Geforce Now om du vill gra sdant.
Xbox PC r precis som Netflix fr spel.

Tack jag ska kolla p alternativen.
Det blir ju d tv tjnster att betala mnadsavgift fr.

Men sg gissningsvis att det blir 400kr per mnad sammanlagt s r det faktiskt nstan vrt det nd. Med tanke p att kpa spel plus kpa en ny gamingburk var 3e eller 4e r.

S kanske funkar nd. Tack fr tipsen. Ska lsa lite mer noggrant d jag uppenbarligen hade problem med lsfrstelsen p Geforce Nows sida. Men den r ju direktversatt av AI frn engelska ser det ut som s kanske jag inte blir totalt idiotfrklarad av internet 🤓
Citera
Idag, 18:00
Medlem
Citat:
Just det.
Men ta bort lnken frn mitt inlgg. Tror inte vi fr lnka s.
https://www.flashback.org/regler
Citera
Idag, 18:25
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThExanor
Det r bara riggen du hyr. Du mste ga spelen innan du kan spela det

Nehe? Fr man allts ej alla Steam spel helt kostnadsfritt? Man lr sig verkligen ngot nytt varje dag!

Har kpt BodyCam (Asballt, speciellt p lite ladd). Ready Or Not. Nu hade dem gratisvecka p Stalker 2 s krt det lite. Kpt COD6. Allts det flyter ver 200 fps med MINST 1080p p high p varenda jvla spel utan lagg ht. Du behver inte ens installera spelen. Jag KAN inte rekommendera en bttre grej att investera 239:- i mnaden p!
Citera
Idag, 18:36
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natasss
Tack jag ska kolla p alternativen.
Det blir ju d tv tjnster att betala mnadsavgift fr.

Men sg gissningsvis att det blir 400kr per mnad sammanlagt s r det faktiskt nstan vrt det nd. Med tanke p att kpa spel plus kpa en ny gamingburk var 3e eller 4e r.

S kanske funkar nd. Tack fr tipsen. Ska lsa lite mer noggrant d jag uppenbarligen hade problem med lsfrstelsen p Geforce Nows sida. Men den r ju direktversatt av AI frn engelska ser det ut som s kanske jag inte blir totalt idiotfrklarad av internet 🤓

Ja fast har du Xbox Ultimate s kan du streama direkt med det, dock konsolspel. (Vilket r snarlikt som Playstation Now fr den delen)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in