2025-01-17, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Vad ljuger jag om? Garanterat flera brott utfrda skerligen folk som kom undan utan att straffas givetvis lgre befolkning och hrdare straff

Sverige har aldrig haft strre problem med skjutningar och bombdd n de senaste fem ren. Det r av de mest destruktiva epokerna i svensk historia.
Hur man raserar ett samhlle p 30-50 r.
Sverige var i toppen nr jag fddes nu rasar vi snabbt nert.
Alla kan idag se problemen. Argumenterar man emot s finns det en agenda bakom.
Citera
2025-01-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
De hr killarna som kom med slagtrn, varghuvuden och allt mjligt till Capitol Hill sitter p en fngelseanstalt nu.
Drifrn tnker sig tydligen Trump att slppa dem.
Dr har du din alternativa verklighet...

terkom nr dom r slppta.
Slr man upp alternativ verklighet i ett lexikon s dyker du upp men ven p hjrntvttad. Bra jobbat!!!
Citera
2025-01-17, 12:20
Medlem
Warmanes avatar
Musk vill bli dyrkad av extremhgern som Trump blivit. Drfr han sger sdant de vill hra.
Citera
2025-01-17, 12:26
Medlem
arrogalants avatar
Jag frstr inte varfr Musks ord om 149 sprngningar skulle betyda mer n typ Gunbritts ord om samma sak.
Vad vet Musk om bomber som inte Just Gunbritt vet. Jag tror inte att elektriska len ElOn frstr varfr just han r Musk. Han har ingen bttre uppfattning n vad statistiken sger.

Han bygger sin kult och sekt p ett uppblst ego och andras beundran av detta gigantiska luftslott. Ge honom terminal cancer och se vad han r vrd.
Citera
2025-01-17, 12:29
Medlem
Lagopussys avatar
Elon bor i Boca Chica, Cameron county Texas. De har lite under 60 000 invnare, 1700 mord och 160000 vldsbrott/r. Han ska hlla kften.
Citera
2025-01-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Sverige har aldrig haft strre problem med skjutningar och bombdd n de senaste fem ren. Det r av de mest destruktiva epokerna i svensk historia.
Hur man raserar ett samhlle p 30-50 r.
Sverige var i toppen nr jag fddes nu rasar vi snabbt nert.
Alla kan idag se problemen. Argumenterar man emot s finns det en agenda bakom.

fr 50r sedan bodde de bara 8miljoner i Sverige nu r vi kring 11miljoner snart. hr r lite information https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Brottslighet_i_Sverige
Citera
2025-01-17, 23:55
Medlem
Varfr yttrar sig ens elon judemusk om hur sverige har det stllt? Detta kan jag svara p.

Dessa troende eliter tror sig ha ngon form av rttighet att prata ner till ett folk som inte ens tillhr dem. Trs jag sga ras.

I sin innersta krna r elon musk inte mer n en sketen svindlare helt enkelt. Allt han spass har byggt r frn brjan genomtnkt frn blattiska svindlare fr att dominera riktiga ngorlunda begvade mn.

Elon musk r en simpel sketen mnniska som r framfrd av massiv propaganda fr att framst ngot han inte r. Han r en tankls sketen bedragare.
Citera
2025-01-18, 00:37
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Musk vill bli dyrkad av extremhgern som Trump blivit. Drfr han sger sdant de vill hra.

Han kan inte tycka det han sger d menar du?
Citera
2025-01-18, 00:40
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av arrogalant
Jag frstr inte varfr Musks ord om 149 sprngningar skulle betyda mer n typ Gunbritts ord om samma sak.
Vad vet Musk om bomber som inte Just Gunbritt vet. Jag tror inte att elektriska len ElOn frstr varfr just han r Musk. Han har ingen bttre uppfattning n vad statistiken sger.

Han bygger sin kult och sekt p ett uppblst ego och andras beundran av detta gigantiska luftslott. Ge honom terminal cancer och se vad han r vrd.

lol, kult och sekt?
Jag som trodde han var en av vrldens bsta fretagare, men men vad fel man kan ha.
Citera
2025-01-19, 21:01
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
https://x.com/elonmusk/status/1870647091325759873

149 attacks with explosives in Sweden last year? twittrar Elon Musk.

Detta som ett svar p en tweet som pekar ut invandrargng som orsaken till de flesta attacker i Sverige.

Hur reagerar ni?
Pverkar det ngot att Elon Musk belyser invandrarproblemen i Sverige?

Ingenting nytt. Dremot frstr det wokevnsterns frsk att skapa en annan sk Sverigebild av tolerans, jmstlldhet och harmoni mm. Det blir smrtsamt uppenbart vad som hnder om man lmnar politiskt ansvar i hnderna p woke-psykopater. Innan Musk tog ver gamla Twitter - X s var det en plattform som huserade mycket vnsterpsykopater dr obekvma inlgg togs bort. Det irriterar dem enormt nu nr fakta om Storbrittanies premirminister avsljas och Sveriges mellanstern-invandringsrelaterade sprngdd nu ofta syns p plattformen.
Citera
2025-01-22, 13:49
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Jaha det r allts bangers du tror problemet handlar om?
Det r allts inga bombattentat med stora skador p fastigheter och mnniskor?
Det r allts bus det handlar om?

Varfr frnekar du den sanning som alla kan se p daglig basis?

pumpafrlatte finns det ngot sdant?
OK, har nog omvrderat situationen nu.... Det r lite vl mycket smllande nu, srskilt senaste veckan.... Men mina sikter om Elon musk str fast, han r bad news
Citera
Idag, 12:12
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Elon bor i Boca Chica, Cameron county Texas. De har lite under 60 000 invnare, 1700 mord och 160000 vldsbrott/r. Han ska hlla kften.

Var har du ftt den dr populationssiffran 60 000 ifrn?

Ja, Elon Musk psts bo i ett litet hus nra SpaceX Starbase i Boca Chica Village, Cameron County, Texas. Men Boca Chica Village r extremt litet och har inte 60 000 invnare. Enligt Wikipedia bor dr strax under 30 personer: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Boca...Village,_Texas
Det frstr man ocks om man inspekterar stllet lite nrmare via Google Maps.

Vidare, enligt Wikipedia bor det i hela Cameron County, Texas ungefr 421 000 personer: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cameron_County,_Texas

Och i hela delstaten Texas bor ungefr 30,5 miljoner.

S var kommer populationssiffran 60 000 ifrn, och vad syftar du p med den siffran: den pyttelilla orten Boca Chica Village, det enskilda countyt Cameron County eller hela delstaten Texas? Oavsett vilket s stmmer inte siffran du angivit alls p ngot av dem.

Om vldsbrottssiffrorna du angivit stmmer s skulle det innebra att den populationen p 60 000 personer (som du antingen hittat p ur tomma intet eller har misstagit dig kring) skulle ha en mordfrekvens p ((1700 mord/60000 invnare)*100000=) 2833 (!) mord per 100 000 invnare och r. Snittet fr hela USA ligger p runt 5,7-5,9 mord per 100 000 invnare och r. Det totala antalet mord i hela USA under 2023 var nnstans mellan 19 000-20 000 st, vilket innebr att din statistik gr gllande att dessa (mrkligt hypervldsamma och ultramordiska) 60 000 individer i det hr omrdet allena skulle st fr ungefr en tiondel av USA:s samtliga mord p ett r. Tycker du att det verkar sannolikt? Och att 60 000 individer skulle utfra 160 000 vldsbrott per r (ca 2,7 st/person/r), tycker du att det verkar sannolikt?

Hela Texas med en total befolkning p ca 30,5 miljoner har ett totalt antal mord p ungefr 2000 per r (och 160 000 vldsbrott per r som du nmner kan i det befolkningsmngdssammanhanget stmma). Men du verkar allts ha blandat ngon populationssiffra tagen ur luften (?) med hela staten Texas mord- och vldsbrottsstatistik i ditt inlgg, vilket gr det vldigt missvisande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in