• 8
  • 9
2024-12-25, 22:43
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Förstår men den fungerar inte. Har försökt men det går inte.

4K Video Downloader har kundservice och kundsupport så använder den istället då det verkar fungera såläge man surfar incognito.

Så länge du är nöjd är vi också nöjda.
Citera
2024-12-25, 23:39
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Så länge du är nöjd är vi också nöjda.

Ja, det har äntligen löst sig verkar det som.

Ska testa också om det går att laddar ner videor via JDownlodar om man kopierar en video när man surfar incognito.

Har aldrig tidigare surfat incognito.
Citera
2024-12-25, 23:44
Medlem
Citat:
Nu verkar problemet ha löst sig!

Jag kontaktade 4k Video Downloader support och en tjej från deras support skrev till mig att jag skulle surfa i Incognito mode, Incognito fönster där kopiera videolänken.

Det gjorde jag och nu verkar det fungera.
Vad skumt det låter.... Kör inte Incognito men det fungerar perfekt ändå! Det kan inte bero på att du har en överliggande "admin" på ditt windows?
Citera
2024-12-26, 01:31
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vad skumt det låter.... Kör inte Incognito men det fungerar perfekt ändå! Det kan inte bero på att du har en överliggande "admin" på ditt windows?

Vad betyder "överliggande admin"?
Citera
2024-12-26, 02:40
Medlem
Citat:
Vad betyder "överliggande admin"?
Att du behöver admin-rättigheter för att installera program mm.
Citera
2024-12-26, 03:58
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Att du behöver admin-rättigheter för att installera program mm.

Det står att mitt konto är administatör. Så det borde inte vara något problem, jag kan ju ladda ner till exempel 4K Video Downloader på datorn.
Citera
2024-12-26, 04:17
Medlem
Iman2014s avatar
Nu fungerar det inte igen.

Detta är sjukt irriterande.

Även i Incognito när jag försöker ladda ner så går det inte. Samma meddelande igen. Det gick för 2 timmar sedan men inte längre.
Citera
2024-12-26, 04:24
Medlem
Iman2014s avatar
Ännu ett problem är att jag när jag försöker ladda ner 4k Video Downloader så går det inte att spara programmet på skrivbordet. Utan för att öppna det måste jag klicka på installationsfilen i Hämtade filer och sen trycka på "Repair".

Detta är också väldigt irriterande för det gick att göra detta för 2 veckor sedan.
Citera
2024-12-26, 19:59
Medlem
Iman2014s avatar
Okej, nu verkar det äntligen fungera med Incognito.

Så man måste logga in och surfa Incognito. Därefter kopierar man länkadressen i Youtube och sen klistrar in länken i 4k Video Downloader. Då ska det gå att ladda ner.

Men du får INTE kopiera och klistra in en länkadress när du surfar vanligt. Gör du detta kan du inte sen kopiera samma länkadress när du surfar Incognito och sen klistra in i 4k Video Downloader, då fungerar det inte.

Dessutom får du inte lov att avbryta laddningen när du surfar Incognito. Gör du detta kan du inte senare ladda ner videon på 4k Video Downloader.
Citera
2024-12-27, 02:08
Medlem
Citat:
Ännu ett problem är att jag när jag försöker ladda ner 4k Video Downloader så går det inte att spara programmet på skrivbordet. Utan för att öppna det måste jag klicka på installationsfilen i Hämtade filer och sen trycka på "Repair".

Detta är också väldigt irriterande för det gick att göra detta för 2 veckor sedan.
Varför ska du ha det på "skrivbordet" det är ju bara ett tillägg i din browser...
Citera
2024-12-27, 13:15
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Varför ska du ha det på "skrivbordet" det är ju bara ett tillägg i din browser...

Jag kunde inte hitta programmet på min dator men nu har jag hittat det "gömt" någonstans bland mina program. Så det problemet är löst.

Det verkar som att 4K Video Downloader nu fungerar om man surfar Incognito och kopierar länkadressen. Dessutom får man inte kopiera länkadressen när man surfar vanligt, annars kan man inte ladda ner videon även om man laddar ner videon Incognito senare.

Komplicerat, men det verkar fungera på detta sättet i alla fall.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in