• 6
  • 7
2024-12-24, 20:42
Medlem
Du har helt rätt. Jag insåg samma sak, nu hoppas jag fler muslimer kommer hit så vi får Sharia lagar snart. Ser fram emot att framförallt kvinnor tappar makt och inte längre kan ligga runt med hundratals män på Tinder utan konsekvenser.
Citera
2024-12-24, 20:49
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om du inte samlar alla dåliga egenskaperna och sedan pytsar de på alla så kommer du må bättre. Vilket folkslag är bra? Amerikaner? Fransmän? Araber?
Östeuropéer är ett föredöme, antagligen det mest självklara föredömet. Dem är européer som oss men deras länder är inte översvämmade av massa jävla blattar och dem blattarna som finns i östra Europa vet att gör dem ett feltramp så gör östeuropéerna upp med dem illa kvickt. Funderar själv på att flytta till Ungern just av denna anledning, dem ickevita som faktiskt lever där är tyglade och dem är få.
Citera
2024-12-24, 21:40
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Är innerligt trött på att se hur svenskar runt om kring en låter sig förslavas i lögner och skam, hur man förhåller sig så totalt likgiltigt till den etniska substitution som just nu pågår där vårt folk byts ut och dukar under vilken sekund som helst. Det är så paradoxalt för samtidigt som man älskar sitt folk och vill värna dess överlevnad så är en majoritet av folket tyvärr blatteälskande feminazis, finns inte mycket att älska med det.

Är så jävla delad här, känner faktiskt lite illvilja mot dom dumma svenskar som röstat för och bejakar mångfald, jag hoppas att svärden viner över deras huvuden när muslimerna tar över så dom fattar att mångfald inte var så jävla mysigt och exotiskt som dom hade hoppats på. Jag fullständigt njuter av tanken på hur nån vänstermupp på Aftonbladets ledarsida eller dagens etc springer i ren livrädsla ifrån en islamist som vill hugga journalistens hals för att den inte tror på samma gud som islamisten, (missförstå mig rätt, hade det varit en vanlig svensk som blivit jagad hade jag såklart lidit med denne) ja jag känner faktiskt ren illvilja och vill se med mina egna ögon hur vänsterns utopi om ett mångetniskt lyckosamhälle totalkrossas, antingen genom att en nationalistisk statsminister genomför en omfattande storskalig återvandring så att vi slipper se massa slöjbärare och kaozblattar på gator och torg, så att vi slipper se massa negresser i svenska reklamfilmer för det fullständigt kryllar av dom, så att vi kan reversera folkutbytet eller genom att en radikalislamistisk sekt tar över för muslimer är ju oavsett hur mycket vänstern än vill blunda för det en minoritetsovänlig anti-hbtq grupp och mångkultur existerar inte inom islam eftersom muslimer bara accepterar andra muslimer vilket innebär att journalistkåren och våra folkförrädare till politiker hade försvunnit från jordens yta ganska snabbt om muslimer (nyans?) får regeringsmakten, dock så är ett muslimskt maktövertagande såklart ett icke önskvärt maktövertagande då det hotar vårt folks överlevnad men att folkförrädare får smaka på sitt hade varit mer än välkommet, det ideala hade väl dock varit om en samlad nationalistisk rörelse i Europa kunde samverka för att dels genom nån slags internationell brottsdomstol ställa samtliga europeiska folkförrädare till svars (ni vet mycket väl vilka typer jag talar om) samt för att skicka hem alla bidragsparasiter och muslimkräk.

Är det bara jag som i vissa avseenden känner ett förakt mot mitt eget folk? Är svenskarna det mest självhatande folket?

Diskutera
Det är en majoritet som är tyst bara dom håller inte med nuvarande ordning. Ta inte vad journalister babblar och sammankoppla det med svenska folket. Upplever media som den totala främlingen till vad människor tycker och tänker i allmänhet i viktiga frågor som berör.
Citera
2024-12-24, 21:43
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Östeuropéer är ett föredöme, antagligen det mest självklara föredömet. Dem är européer som oss men deras länder är inte översvämmade av massa jävla blattar och dem blattarna som finns i östra Europa vet att gör dem ett feltramp så gör östeuropéerna upp med dem illa kvickt. Funderar själv på att flytta till Ungern just av denna anledning, dem ickevita som faktiskt lever där är tyglade och dem är få.
Det blir faktiskt värre och värre länder som Polen börjar bli woke dom kan inte leva på myten om att dom är tuffa polacker som gör upp direkt mot något dom är snarare "efter" i utvecklingen bara. Åk till Warszawa betrakta svartingarna där. Dom är inte jagade så som slaver vill måla upp det.
Citera
2024-12-24, 22:28
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Det blir faktiskt värre och värre länder som Polen börjar bli woke dom kan inte leva på myten om att dom är tuffa polacker som gör upp direkt mot något dom är snarare "efter" i utvecklingen bara. Åk till Warszawa betrakta svartingarna där. Dom är inte jagade så som slaver vill måla upp det.
Ungern visar vägen iallafall, den saken är säker. Slovakien känns rätt based också, Fico osv. Ryssland är också en sweetspot, Putin har ju flyttat muslimerna till egna delrepubliker så att vanliga ryssar slipper beblandas med dem. Även Serbien kan vi titta på med viss beundran fast det är väl framförallt historiskt sett, 1995 osv. Dem håller tyvärr på att röra sig mot eu nu (åsyftar europeiska unionen, inte Europa, Serbien är Europa).. Tjeckien har också varit principfasta och kämpat emot utbytet av deras eget folk medans jag tror att t ex Kroatien och ett par till mer sydslaviska länder har så få blattar för att ekonomin är ganska vek.
Citera
2024-12-25, 18:32
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är samma människor som hatar invandrare som hatar svenskar.

Vilket beror på att människor överhuvudtaget är ganska erbarmliga.
Citera
2024-12-29, 07:39
Avstängd
Mad monks avatar
Ja det är hemskt när folk omfamnar idiotiska ideologier som kulturmarxism. Jag tror inte folk fattat läget än 68-vänstern har förstört det här landet inifrån i decennier nu.
Senast redigerad av Mad monk 2024-12-29 kl. 07:42.
Citera
2024-12-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrattan
Ja. Svenskarna är ett livsodugligt folk. På vetenskapska heter det att de har maladaptiva egenskaper som leder till att de selekteras bort i det (o)naturliga urvalet.

Ett friskt folk hade gjort slarvsylta av alla inre och yttre hot vid första uppdagande.

Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Svensken är en liten ftta

Alldeles riktigt. Kunde inte sagt det bättre själv.

Vem satsar på en död häst liksom?
Senast redigerad av Statistenidittliv 2024-12-29 kl. 21:41.
Citera
2024-12-29, 22:45
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja det är hemskt när folk omfamnar idiotiska ideologier som kulturmarxism. Jag tror inte folk fattat läget än 68-vänstern har förstört det här landet inifrån i decennier nu.
Ja, exakt. Ett medvetet förstörelseverk är det, inget annat. Folk är förledda till att tro att det här handlar om flyktingskäl hit och dit men vänstern är genomskådade och dem verkliga intentionerna blir allt mer uppenbara. Man vill ställa till ett helvete för alla som inte är mörkhyade fikusar. Det uttalade hatet mot vita män talar för sig självt.

Jag tror och hoppas dock att det kommer att gå utför för vänstern, det raskrig som dom hoppas på där blattarna vinner och vi vita européer dukar under kan faktiskt vara en felkalkylering och i skuggan av svenskfientligheten så får man inte glömma att blattar hatar varandra extremt mycket, också. Kolla till exempel på eritreaner och etiopier, irakier och kurder, iranier och irakier, syrier och syrianer och för att inte tala om att afghaner är hatade av i stort sett alla andra arabfolk, dom ses som orena. Shia och sunnimuslimer generellt kan inte komma överens.
Citera
2024-12-31, 14:47
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Förakt är ett passande ord. Känner ingen samhörighet med Sverige och Svenskarna längre. Är numera anti när det kommer till landslag o dyl.

Det är bara att gratulera politiker o media som lyckats med bedriften att skapa världens mest självhatande befolkning.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in