Citat:
Jag tänkte faktiskt inte på att någon skulle vilja lura dig om du säger hur du vill ha det. Men vid närmare eftertanke finns det förmodligen de som skulle tycka det var roligt om du råkar ut för en avsugning av någon som bara utger sig för att vara kvinna. Kan faktiskt finnas personer nära dig som skulle kunna betala någon transkvinna för att ragga upp och suga av dig som ett elakt spratt. Så håll ögonen på vilka du umgås med generellt tycker jag.Jag är väl öppen med att jag inte vill det. Då är frågan om man ska ha rätt att lura mig till något jag inte vill. Det är väl din åsikt. Att mina känslor ska inte räknas, som du väl försöker med, då du verkar hata normala. Skulle man göra likadant mot en bög, skulle du säkert protestera, då du är sexistisk och gör skillnad på människor. De har inte samma värde.
Det är inte samma insida på en kvinna och en man. Varken biologiskt eller mentalt. Om du tror det är det någon som ljugit för dig. Så, ja. insidan räknas, men kanske inte som du tänker det.
Om du inte bryr dig om kön utan älskar perversiteter, så behöver jag inte göra det. Jag är inte du, som du verkar tro. Det finns de som inte vill att man pissar eller skiter på dem under sex. Ska andra behöva tåla det, utan att få protestera, för att det finns en liten minoritet som blir tända av det. Skulle du säga till de som klagade, att det är insidan som räknas och anse dem som löjliga? Eller är du inkonsekvent.
Men du menar alltså att man ska ha rätt att lura människor till något de inte vill. Det är väl din åsikt? Vilken moral baserar du den på?
Det är inte samma insida på en kvinna och en man. Varken biologiskt eller mentalt. Om du tror det är det någon som ljugit för dig. Så, ja. insidan räknas, men kanske inte som du tänker det.
Om du inte bryr dig om kön utan älskar perversiteter, så behöver jag inte göra det. Jag är inte du, som du verkar tro. Det finns de som inte vill att man pissar eller skiter på dem under sex. Ska andra behöva tåla det, utan att få protestera, för att det finns en liten minoritet som blir tända av det. Skulle du säga till de som klagade, att det är insidan som räknas och anse dem som löjliga? Eller är du inkonsekvent.
Men du menar alltså att man ska ha rätt att lura människor till något de inte vill. Det är väl din åsikt? Vilken moral baserar du den på?
Men du kan ändå lösa detta själv utan lagstiftning. Det är bara att berätta för alla kvinnor du träffar att de kommer att behöva bevisa att de är födda till kvinnor innan ni har sex första gången. Det är väl inget problem?