• 1
  • 2
2024-12-25, 18:28
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsmonster1
I den mappen fr mig finns bara en mapp som heter "profiles", och i den ligger en mapp som heter "8BF8266F". I den finns filerna "cfg.dat" och "cloudsavedata.dat". Kan det vara det som r problemet? Har som sagt avinstallerat och deletat allt, och laddat ner p nytt tv gnger. Skrev massor med Rockstar support, de tipsade om att ladda ner "amd cleanup utility" vilket tog bort alla drivers. Det gjlpte inte, s fick installera om dem.
Vet inte sjlv d jag inte har sttt p problemet du har.

Har du testat att kika i:
Den hr datorn/Lokal disk (C)/Anvndare/Din anvndare/AppData/Local/Rockstar Games/Red Dead Redemption 2.

Sg att en del med samma problem och anvnder MSI Afterburner, mste stnga av det innan de startar spelet, d funkade det.
Senast redigerad av RollonHomie 2024-12-25 kl. 18:31.
Citera
2024-12-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Vet inte sjlv d jag inte har sttt p problemet du har.

Har du testat att kika i:
Den hr datorn/Lokal disk (C)/Anvndare/Din anvndare/AppData/Local/Rockstar Games/Red Dead Redemption 2.

Sg att en del med samma problem och anvnder MSI Afterburner, mste stnga av det innan de startar spelet, d funkade det.

Frstr mig inte alls p denna pc, fr mappen "AppData" finns inte nr jag gr vgen du freslr, men gr jag en skning i Lokal disk C fr jag fram den, och i Egenskaper str det att den ska finnas p exakt det stllet du skriver. (gr jag ngot fel?) Hursomhelst hittade jag "Settings.dat", men i det dokumentet str ca 20 tecken p japanska/kinesiska, och inget mer. Detta blir bara mer och mer konstigt.
Citera
2024-12-25, 18:46
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Frstr mig inte alls p denna pc, fr mappen "AppData" finns inte nr jag gr vgen du freslr, men gr jag en skning i Lokal disk C fr jag fram den, och i Egenskaper str det att den ska finnas p exakt det stllet du skriver. (gr jag ngot fel?) Hursomhelst hittade jag "Settings.dat", men i det dokumentet str ca 20 tecken p japanska/kinesiska, och inget mer. Detta blir bara mer och mer konstigt.
Klicka p "Den hr datorn". Sen har du en meny hgst upp i fnstret Klicka p fliken "Visa", d utkas menyn lite. Till hger i den menyn finns det en del kryssrutor. Kryssa i rutan som heter "Dolda objekt".
Mappen "Appdata" r som standard dold.
Citera
2024-12-25, 18:55
Medlem
Citat:
Klicka p "Den hr datorn". Sen har du en meny hgst upp i fnstret Klicka p fliken "Visa", d utkas menyn lite. Till hger i den menyn finns det en del kryssrutor. Kryssa i rutan som heter "Dolda objekt".

Tack! Det str dock fortfarande bara en kort kinesisk text, 摳䍐  탯餒쵞丌䦕龍㻷⵶ som google translate inte ens kan verstta haha
Citera
2024-12-25, 19:12
Medlem
Citat:

h herrejvlar, jag lste det! Insg att "Settings" skulle vara en mapp, inte en enskild fil. Hittade en kille p youtube som lagt upp en lnk dr man kunde ladda ner hela Settings-mappen, klistrade in den p rtt stlle och nu startade det! S jvla glad!
S recap om ngon har problemet att spelet startar som en svart skrm som inte gr att stnga ner - kolla att ni har settings-folder. Behvde inte ndra mellan Vulkan och DX12
Citera
2024-12-25, 19:14
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
h herrejvlar, jag lste det! Insg att "Settings" skulle vara en mapp, inte en enskild fil. Hittade en kille p youtube som lagt upp en lnk dr man kunde ladda ner hela Settings-mappen, klistrade in den p rtt stlle och nu startade det! S jvla glad!
S recap om ngon har problemet att spelet startar som en svart skrm som inte gr att stnga ner - kolla att ni har settings-folder. Behvde inte ndra mellan Vulkan och DX12
Hrligt att det lste sig!
Nu r det bara att njuta!
Citera
2024-12-25, 19:32
Medlem
Citat:
Hrligt att det lste sig!
Nu r det bara att njuta!

Verkligen, nu r mellandagarna rddade! Tack fr alla tips, nskar dig en synnerligen fin kvll!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in