Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
Idag, 04:25
Medlem
Bättre sent än aldrig.
Nu är det lapp och så småningom en changa resa för att täcka hälsocirkeln hehe..

Nä men allvarligt, kul och fint att du upplevt den andra världen bakom dörren där, den är magisk! Kul att läsa! Fridens själ krigaren!
Citera
Idag, 08:03
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Spännande! Hade symbolen någon färg?

Nej den var neutral på nått vis,den hade vingar men jag gjorde inte kopplingen att den kommer från kristendomen.
Citera
Idag, 08:14
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-liv2024
Hittade inga svampar i somras. Hade kanske testat idag med... tänker också att de är lite för sent för mig! men det kanske de är bra att invänta rätt tid . För att få perspektiv.

Det är aldrig för sent,Vad denna tripp lärde mej så är det att det vi håller på med här i världen inte spelar någon roll ändå.
Citera
Idag, 09:36
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Den färgen som först kom till mig när jag läste texten var röd..
Varför kan jag ej förklara, kom gång på gång upp som en röd symbol för mig under läsningens gång.

Edit: fullt medveten om att det ej är mig du frågar, men kände att jag behövde dela med mig av det.

Intressant att du säger just röd,har under några år grävt ner mej i carl jungs verk,han pratar om den ”röde” jag själv har har mörkt synkronisiteter av just rött.
Nu har jag grävt lite i denna symbol och det nörmaste jag hittat är mesopotamiska babyloniska bevingade symboler dessa höll ordning i kaoset och verkade som gayekeepers till de heliga dimensionerna. Lite så denna symbol verkade under trippen den sållade bort saker, när jag var i ”maskinvärlden” så var det som att den stek in och sållade bort saker ungefär som att det maskinvärlden berättar för mej är för mycket för mej och att den hjälpte mej att sålla informationen. Så här 24 timmar efter så är denna symbol fortfarande det starkaste som lever kvar i mej. Så ser det som att denna symbol lever i mej hjälper mej att hålla ordning mellan de olika världarna. Skapa ordning i kaoset så att säga. Men som sagt denna symbol finns i alla människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in