Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Fertil ålder är mellan i regel mellan 11-51. Men det finns de som är fertila redan när de är 9 och de som är fertila ändå upp till 55 års ålder. Så fertil ålder slutar inte vid 35 som du tycks tro.
Det är möjligt att du söker efter 9-åringar eller 55-åringar i syfte att dejta och skaffa barn med men för alla normala människor så innebär fertil ålder i det här sammanhanget mellan 18-35.
Det handlar dock inte om ålder utan om när man är född och vilken tid man växt upp i.
Citat:
Jag känner som sagt var ingen kvinna över 30 som bryr sig om hur många följare en man har på sociala medier. Låter mer som något möjligtvis 9-17 åringar bryr sig om.
"9-17"...
Nej, det gäller för kvinnor upp till 35. I ännu högre grad under 30 såklart men även tidiga 90-talister är svårt påverkade av sociala medier. Att inte du känner någon beror på att du är en boomer som har noll koll på unga människors verklighet. Hur många 90-talister har du själv dejtat, eller försökt dejta? Jag gissar på noll, och om det stämmer, vilket det gör, så är du totalt okvalificerad att uttala dig i frågan.
Citat:
Verkar inte vara någon preferens kvinnor har.
Jo det verkar det definitivt vara. Men visst, låt oss tro på en boomer som inte dejtat sedan 1990 framför en sån som mig som spenderat de senaste 15 åren på dejtingmarknaden...
Citat:
Men om så är fallet, har du då ett agg mot deras preferens?
Jag konstaterar bara hur det ser ut.