• 4
  • 5
2024-12-27, 16:50
Medlem
För mycket strul för att vara något som ändå ska upphöra om ett år...
Citera
2024-12-28, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Gud vad du är pinsam. Till och med jag som läsare vill dölja ansiktet i mina händer. Tycker inte att denna situationen är sexig överhuvudtaget. Du skulle låtit honom ragga på dig först, var aldrig den som raggar på honom för nu ser han dig enbart som ett enkelt knull. Kul! 🤨

Backa är mitt tips, och är du en man som fantiserar så dra en runk. Tack och god morgon..

Vem bryr sig vad du tycker är pinsamt eller inte? Om TS är kåt och vill ha sex med den här mannen så tycker jag att hon ska ha det, hon ser honom som ett knull också! Det är en tankefälla att se en skillnad mellan män och kvinnor som du gör.
Citera
2024-12-28, 12:07
Avstängd
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amortentia
Ursäkta för lång trådstart.
Jag har senaste åren haft en crush på en av mina närmsta kollegor som är 15+ år äldre än mig. Jag har småflirtat med honom utan att ha fått någon tydlig respons tillbaka, men under en AW i somras fann jag mig i hans knä och där han klämde på mitt lår/rumpa. Stunden varade inte länge, utan han flyttade bort mig, ställde sig upp och drog hem utan ett ord. Efteråt skickade han mig ett sms för att kolla hur jag mådde, och jag (som var pinsamt full) svarade tillbaka mitt i natten att jag var upprörd av att jag inte fått ragga mer på honom. Det slutade med att han stelt avvisar mig och säger att han inte vill ha något sådant med mig att göra. Självklart blir det superstelt på jobbet efter detta. Mina andra kollegor vet om min crush då jag inte direkt varit diskret med allt mitt rodnande runt honom, och av stelheten förstår de att jag blivit avvisad. Min chef har dessutom pratat med mig utanför jobbet om att hon tycker jag ska låta honom vara då han är äldre än mig.

När jag sedan börjar dejta en annan kille får jag ett fyllesms från min kollega där han vill be om ursäkt över hur stelt det blivit mellan oss. Jag säger att jag förstår och att det är lugnt, men då erkänner han att han har haft ögonen på mig, att han tycker jag är trevlig och snygg men att faktumet att vi jobbar tillsammans är problemet eftersom han inte vill uppfattas som någon creepy gubbe och vill vara professionell. Jag väljer att skämta bort det och bara acceptera hans fortsatta avvisning.

När jag och killen jag dejtade oundvikligen gör slut blev det att jag ledsamt fyllesmsar min kollega. Han är sympatisk, och på något vis slutar det med att han frågar ut mig på en öl. Jag tackar självklart ja, men blir samtidigt fundersam över om han endast gjorde det för att vara vänlig eller om det finns något mer bakom. Jag låter det gå några dagar, och då får jag ett till sms där han frågar om jag vill komma förbi hem till honom eller ses ute efter jobbet. Här klickar det att han nog flirtar med mig och faktiskt vill mer än att bara vara vänskapliga kollegor. Värt att notera är att jag tidigare har sagt att jag inte är intresserad av något långtidsförhållande då jag planerar att flytta till annan stad för studier inom något år, och han vill inte ha familj alls.

Trots att jag fantiserat om denna man i två år så har jag PANIK över vår kommande träff. Vi sa att vi börjar med att ses ute och sen potentiellt går hem till honom och käkar. Det blir första gången vi umgås bara vi två utanför jobbet, och att åka hem till honom kan ju inte betyda annat än att han tänker att han vill sätta på mig... eller?

Så, vad tror ni jag ska förvänta mig? Ska jag följa med till honom? Ska jag ligga med honom om jag får chansen, eller ska jag hålla mig till en framtida träff? Aldrig legat med någon över 40 tidigare, så vad ska jag förvänta mig? Hur kan jag isåfall blow his mind, så att säga?

Om jag ligger med honom så måste vi dessutom hålla allting hemligt, för det skulle inte se bra ut för varken honom eller mig om det kom ut på jobbet. Men det är ju också det som är en del av lockelsen, om ni fattar.
Det är nu du går till HR och säger att han sexuellt trakasserar dig som hämnd för att han avvisade dig tidigare.
Citera
2024-12-28, 14:34
Han är efterbliven.

Det krävs ett IQ på 37 för att räkna ut att du inom 6-12 månader kommer försvinna till en ny stad samt intentionen bakom "intresset". Därför engagerar man sig inte.

Jag har haft ett dussintal brudar som du som varit "intresserade", i din ålder, väldigt attraktiva, och alla har visat ett rejält intresse och jag har avvisat vartenda en av dem.

Inte en - INTE ENS EN, är kvar i staden jag bor i!

Man vet hur ni funkar...
Citera
2025-01-06, 15:42
Medlem
Ska du dra om ett år så vänta tills sista veckan du slutar. Är väl ingen stress om du ändå tänkt dumpa honom? Han har inte tänkt byta jobb verkar det som, så han har ju mer att förlora på att vara dräggig på kontoret än du, så det är något du borde respektera med.

Sen borde du inte se det sockerrosa utan karln skriker varningsflaggor. Han är fast i ett jobb som inte kräver utbildning och trots att han inte har några karriärsaspirationer så är han 40+ och ensamstående och någon som verkar gömma sig på arbetsplatsen och inte dela med sig av sitt liv. Det kan hända att du börjat skrapa på en yta som kan innehålla en som tänder på barn, eller tänder på djur, eller är porrmissbrukare, eller har någon mystisk kink han vet kvinnor sällan uppskattar, eller är bög, eller är deltidstransvestit, eller förstörd av en obehandlad fucked barndom, eller en som inte klippt navelsträngen än. Just saying. Ibland kan det vara bättre att hålla kvar saker i fantasin
Citera
2025-01-07, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Sen borde du inte se det sockerrosa utan karln skriker varningsflaggor. Han är fast i ett jobb som inte kräver utbildning och trots att han inte har några karriärsaspirationer så är han 40+ och ensamstående och någon som verkar gömma sig på arbetsplatsen och inte dela med sig av sitt liv. Det kan hända att du börjat skrapa på en yta som kan innehålla en som tänder på barn, eller tänder på djur, eller är porrmissbrukare, eller har någon mystisk kink han vet kvinnor sällan uppskattar, eller är bög, eller är deltidstransvestit, eller förstörd av en obehandlad fucked barndom, eller en som inte klippt navelsträngen än. Just saying. Ibland kan det vara bättre att hålla kvar saker i fantasin
Jag som man har också fördomar om gamla ungkarlar, men eftersom han verkar någorlunda normal enligt henne är det nog inte värre än att han gillar att supa eller spela WoW lite för mycket. Det finns gott om akademiker som också är sjuka i huvudet.

TS borde inte oroa sig för mycket om hon ändå ska flytta. Risken finns såklart att någon av dem kommer längta efter något seriöst ändå, trots att det inte skulle funka.
Citera
2025-01-07, 14:05
Medlem
Hade en kort relation med en chef en kortvarig grej...jag dumpa han och sen jobba vi vidare som om inget hänt
Citera
2025-01-11, 22:48
Medlem
VeraCrypts avatar
Det verkar som att du bryr dig mer om andras åsikter och ser din partner som en trofé för status, vilket gör att du vill ha flera relationer. Om du var ute efter något seriöst, skulle du söka den rätta oavsett vad andra tycker. Äkta kärlek handlar om att övervinna hinder, men din diskussion tyder på att det inte är ditt mål.

Följ den kristna traditionen med inget sex före äktenskapet. Det är okej att lära känna honom, men var tydlig med att du inte vill ha något sexuellt förrän han är redo för en seriös relation, att han tackar ja i kyrkan.
Citera
2025-01-18, 14:17
Medlem
styckets avatar
Tabu med sex på arbetsplatsen.

Äckliga gubbar huh?

Kanske borde fortsätta gå på bidrag.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera