Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 23:44
Medlem
flugornass avatar
SD övergav de arbetslösa Svenskarna och är ett parti som inte står upp för Sverige längre.
Kommer aldrig mer rösta på ett parti som blåst oss så som SD gjort med löften om att Sverige skall bli ett land för Svenskar.
Dom blåste oss rejält, vad har SD gjort för mitt land efter valet, inget!
Citera
Igår, 23:57
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Om S skärper sig ang. kriminalitet, skippar feministlögnen, lägger fokus på klasskamp så vinner de.
Folk röstar på S för att de vill ha ett tryggt och rättvist folkhem. Man vill ha Judge Dredd och Carl Bertil Johnsson.
Ge oss det.
Senast redigerad av UppmarksamhetsHora Idag kl. 00:52.
Citera
Idag, 00:49
Medlem
Inte konstigt. Just Sd har svikit sina "arbetare".
Citera
Idag, 01:33
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkgemenskap
Vilken härligt sekteristisk retorik, rensa ut patrasket, leve de renläriga.

Jag kan hysa hur mycket sympati jag vill för arbetslösa; det ändrar inte faktumet att de har mindre förmåga att påverka samhället än sysselsatta väljare med pengar på fickan. Och på vilket sätt det är sekteristiskt att vilja utplåna arbetslöshet, vet jag ej.
Citera
Idag, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Inte konstigt. Just Sd har svikit sina "arbetare".

Inte arbetare som lämnat.
Stödet bland arbetare har legat rätt konstant. 31% i början av året mot 28% i senaste mätningen.
Citera
Idag, 02:23
Medlem
Oväntat när SD horar för Putain och Israel. Verkligen jätteförvånande. Vilken skräll. Och det går ju så bra för Sverige också. Urusel ekonomi och skyhöghet arbetslöshet. Vem ska jobba var och med vad? Men som tur är har vi löst kriminaliteten. Billig el och bensin fick vi också.
Citera
Idag, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Jag kan hysa hur mycket sympati jag vill för arbetslösa; det ändrar inte faktumet att de har mindre förmåga att påverka samhället än sysselsatta väljare med pengar på fickan. Och på vilket sätt det är sekteristiskt att vilja utplåna arbetslöshet, vet jag ej.
Hej pucko. Gör det då Tidelaget. Arbetslösheten i Sverige är nu 3:e sämst i EU. Endast Spanien och Grekland är sämre.
Även den svenska ekonomin är bland den sämsta inom EU.
Sverige har aldrig någonsin varit såhär tvärsämst.
Citera
Idag, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Hej pucko. Gör det då Tidelaget. Arbetslösheten i Sverige är nu 3:e sämst i EU. Endast Spanien och Grekland är sämre.
Även den svenska ekonomin är bland den sämsta inom EU.
Sverige har aldrig någonsin varit såhär tvärsämst.
Allt det där var vi redan med förra regeringen. Problem försvinner inte av sig själv.
Citera
Idag, 02:40
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Ja vad förvånad man blir att arbetslösa svenskar tyr sig till bidrags partiet. Ingen kunde ana det.
Citera
Idag, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydwarf
Har du kanske sovit de senaste två åren som den här regeringen har fortsatt att ta in exakt lika många invandrare som Socialdemokraterna gjorde?
Vem jobbar du för? Du har fel.

https://www.bohuslaningen.se/images/...840&quality=75
Citera
Idag, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Allt det där var vi redan med förra regeringen. Problem försvinner inte av sig själv.
Hej ryss. Om det ändå var så väl att vi kunde backa bandet till före 2006 då vi inte behövde bry oss om borgerliga budgetar.
Tidelaget bryter vallöften på löpande band. Hur går det med arbetslösheten, ekonomin, elpriser, matpriser, invandring, integration, kriminalitet osv osv. Löst redan?
Hur kan det då komma sig att vår ekonomi är så urusel?
Citera
Idag, 02:53
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
SD övergav de arbetslösa Svenskarna och är ett parti som inte står upp för Sverige längre.
Kommer aldrig mer rösta på ett parti som blåst oss så som SD gjort med löften om att Sverige skall bli ett land för Svenskar.
Dom blåste oss rejält, vad har SD gjort för mitt land efter valet, inget!

Ni är ju sanslöst tröga. Förstår ni inte vilka svenskar det handlar om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in