Hej
Jag har fått problemet att både Chrome och Edge inte öppnar vissa sidor längre utan att det bara visas en helvit sida. Problemet finns oavsett om jag stänger av VPN eller har den på.
Är det någon som vet vad problemet beror på??
Hej
Jag har fått problemet att både Chrome och Edge inte öppnar vissa sidor längre utan att det bara visas en helvit sida. Problemet finns oavsett om jag stänger av VPN eller har den på.
Är det någon som vet vad problemet beror på??
Kan du ha någon extension som applicerar några slags filter? Allt fler webbsidor kör script som kollar det och jag har varit med om vissa sidor som blir helt vita om man exempelvis försöker köra UBlock filter.
Jag har fått samma problem sista veckorna. Det hjälper inte att byta webbläsare eller ip heller.
En av mina webbläsare har ”inkognitomode” och då brukar det funka.
Någonting är det sidorna känner av. Jag har varit inne på om det är mitt antivirus som blockar åtkomst men inte haft tid att gräva i det. För mig har det handlat om torrent- och porrsiter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!