Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Idag, 06:03
Medlem
SkattefriZons avatar
Helt ärligt så skulle jag inte bry mig. Svenska kvinnor har förvandlats till narcissistiska monster med all den här snedvridna feminismen som har varit dom senaste åren.
Citera
Idag, 06:21
Medlem
Mad monks avatar
Har de röstat för denna utveckling antagligen kanske de i hemlighet njuter av att förnedras av vilden. Annars NEJ!
Citera
Idag, 06:22
Medlem
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BamseVarBoeg
Dålig trådstart, du skulle följa upp med konkreta exempel. Det jag kan ge dig är att du hade åtminstonde en fråga angående trådstarten.

Hej, du har rätt men jag antog de flesta skulle förstå vad jag syftar på då det varit ett hett ämne i Sverige senaste veckorna. Uppsala incidenten m.fl.
Citera
Idag, 06:23
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Helt ärligt så skulle jag inte bry mig. Svenska kvinnor har förvandlats till narcissistiska monster med all den här snedvridna feminismen som har varit dom senaste åren.

Corona var nog bara en skenmanöver så deras psykopati kunde få fria tyglar. Sanslöst.
Citera
Idag, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Satt och gottade mig lite åt tanken på batikhäxor som blir våldtagna, rånade och förnedrade i sina hem av svartmusk från tredje världen och noterar att många tycker de ska räddas från situationen de själva försatt sig i. Nu råkar det vara så att det finns ju ingen, INGEN, grupp i svenska samhället som jobbat hårdare för att importera våldtäktsmän från tredje världen till Sverige än dessa jävla kärringar.

Min raka fråga är följande: Förtjänar helt enkelt svenska kärringar att våldtas regelbundet under fruktansvärd tortyr under sina sista år i livet för vad de gjort mot den svenska nationen? Bör svenska nationalistiska män lyfta ett finger för dessa äckliga kärringar?
För att få perspektiv på vilken typ av fråga du ställer, behöver du bara byta ut ett enda begrepp:

Förtjänar judar att våldtas i sina hem?
Citera
Idag, 07:45
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Problemet är att det är inte batikhäxan som importerat och öppnat sitt hem och hjärta för dem, som de vill ha och kommer våldta utan hennes 14åriga inte ont anande dotter.
Citera
Idag, 08:04
Medlem
Majsmannen2s avatar
Bara ordet, kärringar, ger en kalla kårar.

Förtjänar någon att våldta kärringar?
Citera
Idag, 08:34
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Alltså dom som är för "refugees welcome" och aktivt jobbar för att förstöra landet förtjänar ju själva att utsättas för mångkulturen, utan tvekan.

Så mycket skit som vi vanliga oskyldiga fått ta för deras beslut, klart de förtjänar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in