Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-02-12, 03:03
Medlem
Ralfons avatar
Vad ska man äta så här dags, rekomenderar ni? Oftast blir det bara lite chips & skräp för min del..är grymt hungrig och sugen på äk.
Citera
2004-02-12, 03:13
Medlem
För mig brukar det bli knäckebröd med två skivor falurkorv på vardera macka och ett stort glas kall mjölk till. Fi fasen va gott. Måste gå och fixa det nu.
Citera
2004-02-12, 03:17
Medlem
Hin Håle.s avatar
Själv slängde jag ihop mig ett gäng riktigt smarriga nattmackor alldeles nyss. Så smarriga faktiskt, att jag valde att fotografera dom! (Okej, att digitalkameran är en vecka gammal spelar också in.)

Grovt fullkornsbröd, chorizosalami, herrgårdsost, någon sorts bredbar färskost (ricotta?), gurka, paprika och sallad.

[BILD]
Citera
2004-02-12, 04:56
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Själv slängde jag ihop mig ett gäng riktig smarriga nattmackor alldeles nyss. Så smarriga faktiskt, att jag valde att fotografera dom! (Okej, att digitalkameran är en vecka gammal spelar också in.)

Grovt fullkornsbröd, chorizosalami, herrgårdsost, någon sorts bredbar färskost (ricotta?), gurka, paprika och sallad.

[BILD]

Ett veritabelt konstverk!
Respekt!!!
Citera
2004-02-12, 05:32
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavlik Morozov
Respekt!!!

Tack! En försöker!

Med viss oblyghet måste jag säga att nattmackorna ändå står sig slätt gentemot mina mastodontmackor a la Dagobert, tillredda med själ och en god portion kärlek. Men det får bli någon annan tråd.
Citera
2004-02-12, 05:41
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Själv slängde jag ihop mig ett gäng riktigt smarriga nattmackor alldeles nyss. Så smarriga faktiskt, att jag valde att fotografera dom! (Okej, att digitalkameran är en vecka gammal spelar också in.)

[BILD]

Ja, jävlar

Credit, credit.

Nu blev jag också hungrig...
Citera
2004-02-12, 11:44
Moderator
Evil Eds avatar
Inte äta mat på natten, sover illa då, men frukost och lunch mackor är gott.

Den godast mackan är nog grovt bröd med hårdkokt ägg och massor av kaviar.
Citera
2004-02-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavlik Morozov
Respekt!!!

orkar du verkligen äta sådär mycket på natten?
Citera
2004-02-13, 11:14
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stocktown
orkar du verkligen äta sådär mycket på natten?

En baggis. Jag är väldigt stor i maten, sedan så sover jag inte heller under nätterna, varför energin behövs.
Citera
2004-02-16, 12:54
Medlem
Carcasss avatar
Citat:

[BILD]

Det där såg ju fan riktigt smaskens ut. Bananen brevid förstör dock helhetsbilden. 9/10
Citera
2006-04-17, 01:48
Medlem
Livingstons avatar
Den stora tråden om smörgåsar och mackor [Edra nattmackor och andra kreationer]

Det började kurra lite i magen för en stund sedan, så jag drog mig ut i köket och slängde ihop ett kulinariskt mästerverk:

Två skivor ICAs solrosbröd med skagenröra, medium-tacokrydda, ost, skinka och saltgurka. Som grädde på mackmoset ströddes lite kartoffelkrydda på också.
Ja jädrar, det var inte helt fel det!

Med detta sagt så tänkte jag att vi kunde diskutera Flashbackarnas olika nattmacksvanor. Sitter ni och glufsar just nu, kanske? Eller har ni något tips att dela med er av?

Smaklig måltid.
Citera
2006-04-17, 01:55
Medlem
StigAllans avatar
Nöjde mig med två kokta ägg på majonnäsbrett hårdbröd.
Lite salt på äggen är enda tillägget.
Mättar skapligt till morgondagens te och mackor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in