Citat:
Ursprungligen postat av
Epimetheus
Vad i hela friden rör sig i skallen på någon som våldtar någon, och inne på en anstalt till på köpet?
Är det manliga homos det rör sig om, eller är det på ett kvinnofängelse?
Vad tycker medfångarna om detta tilltag?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-tre-anhallna
Det misstänkta brottet inträffade på juldagen på en anstalt i Mellansverige, enligt Aftonbladets uppgifter.
Den intagne fördes till sjukhus, men ska inte ha fått allvarliga fysiska skador.
På annandagen fick polisen vetskap om händelsen och grep två medintagna. Därefter greps ytterligare en person på anstalten, enligt uppgifterna.
Samtliga har nu anhållits.
Händelsen rubriceras som grov våldtäkt.
Jag mötte en lite galen människa som öppenhjärtligt har berättat om våldtäktskulturen på ett fängelse. Han hade knivat upp magen på en pedofil så att tarmarna ramlade ut och gått och köpt sig en pizza efteråt. Han var väldigt fokuserad på hur pizzan var som tarmarna som ramlade ur magen. Pedofilen dog inte, men han hamnade i fängelse för det i alla fall. Det här är sant, såhär långt, men jag är inte helt säker på om hans berättelse om våldtäktskulturen är sann:
Plitarna hatade sina intagna psyk-as av förståliga skäl, och delade ut kondomer till dem, fullt förstående att de skulle användas för våldtäkt.
Jag har försökt förstå hur en hetrosexuell man kan få stånd när de ska våldta en annan gubbe i röven. Jag får aldrig något svar från dem om det. Antingen är det bullshit, eller så är de inte hetro, eller så är det förnedringen och makten de tänder på. Oklart.
Att det alls anmäls en våldtäkt tyder på att det är en lågsäkerhetsanstalt för mindre brottslingar. Det anmäls inte i vanliga fall.