Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-28, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Tror du är svagbegåvad som tror att en man kan trycka in en kuk i prutten om pruten gör motstånd.
Läs rubriken och ordet ”grupp”.
Jo, det var jävligt vanligt förr. Fundera själv hur du skulle må om du blev våltagen i röven.
Gruppvåldtäkter utförda av män på män har aldrig varit vanligt på svenska fängelser, nej. Afghanska flyktingar har en dragning till sådant, skulle kunna vara sådana som är inblandade. I amerikanska fängelser så är våldtäkter vanligare, men i Sverige har det aldrig varit en grej. Det är nog dina fantasier som spelar dig ett spratt här.
Citera
2024-12-28, 17:21
Medlem
ManAvOrdnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Jo, det var jävligt vanligt förr.

Jag kan garantera dig att det inte var vanligt förekommande förr i svenska fängelser

Kanske i dina homo-fantasier, men inte i verkligheten.
Citera
2024-12-28, 17:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Skulle ett sånt scenario verkligen beskrivas som en ”gruppvåldtäkt”?

Om det handlar om Kumla, så vore det inte första gången.

Det blir nästan lite komiskt att folk blir chockade över att inlåsta kriminella, ofta med psykiska störningar och helt i avsaknad av moral skulle kunna begå såna handlingar. Seriöst? Ni har för höga tankar om dessa djur.

Kan väl vara en som utför själva handlingen och två som håller i offret och då kan det väl mycket väl räknas som en gruppvåldtäkt, speciellt om man inte riktigt vet vem som gjort vad men att flera är inblandade.

Citat:
Ursprungligen postat av PinkQueen
Kan en anställd på anstalten vara inblandad? Eftersom dom först skriver att man "grep två medintagna", sedan "därefter greps ytterligare en person på anstalten". Där framgår det inte att den tredje personen är en intagen?

Inte för att jag har någon aning om vad som faktiskt skett, men gissningsvis skulle detta vara en långt större nyhet om någon anställda var medgärningsman eller offer.
Citera
2024-12-28, 17:40
Medlem
Jofs avatar
Massivt mycket skitsnack här.
Inga fakta. Anstalt, gm, bo etc ??
Citera
2024-12-28, 18:22
Avstängd
Salberga är det. Fyra kolsvarta mot en vit man. Fick jag höra av en som jobbar på KV.
Citera
2024-12-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Massivt mycket skitsnack här.
Inga fakta. Anstalt, gm, bo etc ??

Svartsjö
Citera
2024-12-28, 20:15
Medlem
Lyzzas avatar
Mycket skit som händer på anstalten ( rubriker från Sala Allehanda)

https://www.salaallehanda.com/organi...7-751df266dee6

Ser att dubbelmördaren Anders Eklund sitter där. Vit man är han iallafall.
Citera
2024-12-28, 20:30
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Vad i hela friden rör sig i skallen på någon som våldtar någon, och inne på en anstalt till på köpet?
Är det manliga homos det rör sig om, eller är det på ett kvinnofängelse?
Vad tycker medfångarna om detta tilltag?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...t-tre-anhallna

Det misstänkta brottet inträffade på juldagen på en anstalt i Mellansverige, enligt Aftonbladets uppgifter.
Den intagne fördes till sjukhus, men ska inte ha fått allvarliga fysiska skador.
På annandagen fick polisen vetskap om händelsen och grep två medintagna. Därefter greps ytterligare en person på anstalten, enligt uppgifterna.
Samtliga har nu anhållits.
Händelsen rubriceras som grov våldtäkt.

Jag mötte en lite galen människa som öppenhjärtligt har berättat om våldtäktskulturen på ett fängelse. Han hade knivat upp magen på en pedofil så att tarmarna ramlade ut och gått och köpt sig en pizza efteråt. Han var väldigt fokuserad på hur pizzan var som tarmarna som ramlade ur magen. Pedofilen dog inte, men han hamnade i fängelse för det i alla fall. Det här är sant, såhär långt, men jag är inte helt säker på om hans berättelse om våldtäktskulturen är sann: Plitarna hatade sina intagna psyk-as av förståliga skäl, och delade ut kondomer till dem, fullt förstående att de skulle användas för våldtäkt.

Jag har försökt förstå hur en hetrosexuell man kan få stånd när de ska våldta en annan gubbe i röven. Jag får aldrig något svar från dem om det. Antingen är det bullshit, eller så är de inte hetro, eller så är det förnedringen och makten de tänder på. Oklart.

Att det alls anmäls en våldtäkt tyder på att det är en lågsäkerhetsanstalt för mindre brottslingar. Det anmäls inte i vanliga fall.
Citera
2024-12-28, 22:01
Medlem
KillPus avatar
Vi få hoppas på det "bästa". Att ngn peddo/våldtäktsman fick smaka på ngt hårt själv. "Grupp" kan väl även handla om att några höll i individen och ngn annan/andra utförde handlingen?
Citera
2024-12-28, 22:14
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cgambina
Svartsjö
Svartsjö är en anstalt med cirka 129 platser i säkerhetsklass 3. Anstalten ligger i Ekerö kommun utanför Stockholm. Män.
Citera
2024-12-28, 22:16
Medlem
Lifestealers avatar
Förmodligen blivit kränkt genom straffknull (under hot) och nu fått nya namnet Bögslynan. Gissar bara.

Undra hur han mår psykiskt.
Senast redigerad av Lifestealer 2024-12-28 kl. 22:19.
Citera
2024-12-28, 22:46
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Vad får den våldtagne för status efter en sådan här händelse?
Ingen aning men jag gissar "fair game".

Förövare av olika slag brukar anse att offer förtjänar (vill) bli dåligt behandlade eftersom de tillåter sig själva att bli offer. Förövare behöver offer och väljer den förste som inte håller huvudet tillräckligt högt, så att säga. Personen är nog fast i ett Moment 22 och är "frivillig" bottom så länge som han/hon befinner sig i samma kretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in